Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er trøtt.  Ventetiden i helsevesenet eer grusom.  Jeg kan nesten ikke gå og venter på medisiner.  Jeg prøver å tenke på det positive, men nå har jeg måttet engasjere advokat for å skrive brev til skatten.  Jeg er alene og barna bor langt vekk.

Skrevet
Frigg skrev (3 timer siden):

Jeg er trøtt.  Ventetiden i helsevesenet eer grusom.  Jeg kan nesten ikke gå og venter på medisiner.  Jeg prøver å tenke på det positive, men nå har jeg måttet engasjere advokat for å skrive brev til skatten.  Jeg er alene og barna bor langt vekk.

Trist at du må gå og vente på medisiner. Trodde man fikk det straks diagnosen var stilt, men tydeligvis ikke. 

Skjønner du synes dette er veldig tøft, selv om jeg såklart ikke kan sette meg helt inn i det selv. Men det må være veldig vanskelig. Sender deg en klem hvis du vil ha ❤️

Skrevet
Vendi skrev (2 minutter siden):

Trist at du må gå og vente på medisiner. Trodde man fikk det straks diagnosen var stilt, men tydeligvis ikke. 

Skjønner du synes dette er veldig tøft, selv om jeg såklart ikke kan sette meg helt inn i det selv. Men det må være veldig vanskelig. Sender deg en klem hvis du vil ha ❤️

Det går 4 måneder fra henvisning til undersøkelsen som bekrefter parkinson.  Da først får man medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...