AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Heisann :), er var på mammografi for noe annet i november i fjor. når eg skjekket brystene mine som vanlig i går såg eg ein utbuling helt oppi da brune , masete eg rundt kjenne eg veldig lite til det, men drar eg opp huden kjenne eg det og ein liten «bulk) for å kjenne den lille «kulen», må eg dra den opp i lag med huden, eg fikk EiT skikkelig smell rundt da området på ein kamp for ei veka siden . Anonymkode: 91ea6...bfc 0 Siter
laban Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Det er ingen fagpersoner som svarer her lenger. AnonymBruker skrev (3 timer siden): eg fikk EiT skikkelig smell rundt da området på ein kamp for ei veka siden Forutsatt at jeg forstår deg riktig (innlegget er preget av dialekt og tastefeil): Vent med å dra og klemme på brystet til du ikke lenger kjenner noe ømhet etter "smellen" i forrige uke. Så kan du sjekke på nytt. Det er normalt å kjenne litt "tomrom" etter å ha fått en kraftig dunk, men det varer ikke så lenge. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden laban skrev (58 minutter siden): Det er ingen fagpersoner som svarer her lenger. Forutsatt at jeg forstår deg riktig (innlegget er preget av dialekt og tastefeil): Vent med å dra og klemme på brystet til du ikke lenger kjenner noe ømhet etter "smellen" i forrige uke. Så kan du sjekke på nytt. Det er normalt å kjenne litt "tomrom" etter å ha fått en kraftig dunk, men det varer ikke så lenge. Da ser eg no🙈, helt ved siden av det brune rundt rundt nippelen, kjenne det g ein pitteliten kul, den kan beveges på og eg må få finne den når eg drar huden ut , Er og litt håve (lignende EiT stikk reaksjon rundt der ) , kjenner den ikkje når eg stryker vanlig over brystet Anonymkode: 91ea6...bfc 0 Siter
laban Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): den kan beveges på Jeg tror det er et godt tegn at slike kuler er bevegelige. Husk på at brystet inneholder massevis av kjertler og vev som lett kjennes klumpete. Har du fått et støt, er det ikke noe rart om noe kjennes forstørret ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Så trenge kje gå rett i alarm og redsel å se det Ann? Anonymkode: 91ea6...bfc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.