Frigg Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Det å reise har vært min største glede. Jeg ser nå at jeg ikke kan reise hvor som helst alene mer, men må fokusere på gruppereiser med lite gåing. Noen som har erfaring? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Reis på hurtigruta eller på cruise. Men ikke på de største cruisebåtene, de er enorme og det er langt å gå fra baug til akter. Eller skaff deg en Eloflex, en liten, sammenleggbar scooter og dra på biltur. 1 Siter
Frigg Skrevet 14. mai Forfatter Skrevet 14. mai Vhanja skrev (1 time siden): Kan du få støtte fra kommunen for å få en BPA? Ikke nå, og jeg håper at jeg ikke blir så dårlig at det blir nødvendig. 0 Siter
Frigg Skrevet 14. mai Forfatter Skrevet 14. mai Dorthe skrev (1 time siden): Reis på hurtigruta eller på cruise. Men ikke på de største cruisebåtene, de er enorme og det er langt å gå fra baug til akter. Eller skaff deg en Eloflex, en liten, sammenleggbar scooter og dra på biltur. Hvor mye ser man på cruise? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Frigg skrev (48 minutter siden): Hvor mye ser man på cruise? Det kommer an på hvilket cruise man tar. Og hvor mye man er villig/kan betale. Jeg kunne tenkt meg et elvecruise på Nilen eller en kanaltur i England. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Man kan leies handikapp scooter. Anonymkode: fc2de...f25 0 Siter
Frigg Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan leies handikapp scooter. Anonymkode: fc2de...f25 Jeg er ikke interessert i det. 0 Siter
Ekstra Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Jeg synes cruise høres ut som en utmerket idé, leser stadig om cruise jeg kunne være interessert i å være med på, men som jeg foreløpig tenker jeg er for rastløs til. Særlig i Aftenposten på lørdager er det mye annonser for flotte cruise. 0 Siter
Frigg Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai Ekstra skrev (2 minutter siden): Jeg synes cruise høres ut som en utmerket idé, leser stadig om cruise jeg kunne være interessert i å være med på, men som jeg foreløpig tenker jeg er for rastløs til. Særlig i Aftenposten på lørdager er det mye annonser for flotte cruise. Hva ser man på et cruise? Jeg kan ikke gå for å utforske steder hvor det er stoppet. 0 Siter
Ekstra Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Frigg skrev (1 minutt siden): Hva ser man på et cruise? Jeg kan ikke gå for å utforske steder hvor det er stoppet. Det kommer jo helt an på hva slags cruise. Det finnes mange cruise på elver i Europa hvor man seiler gjennom vakker natur og ser ting hele veien, se f.eks. Elvecruise på alle verdens elver – Eventyret starter her – Escape Travel 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Frigg skrev (10 minutter siden): Hva ser man på et cruise? Jeg kan ikke gå for å utforske steder hvor det er stoppet. Du kan ikke gå langt, du vil ikke leie elektrisk kjøretøy. Da begrenser det meste seg til å være ved/på hotell. Da er det sydenturer ved strandhotell med all inclusive igjen. Da må du ha med rullestol og noen som dytter. Da blir reisen dobbel så dyr. Anonymkode: fc2de...f25 0 Siter
Frigg Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du kan ikke gå langt, du vil ikke leie elektrisk kjøretøy. Da begrenser det meste seg til å være ved/på hotell. Da er det sydenturer ved strandhotell med all inclusive igjen. Da må du ha med rullestol og noen som dytter. Da blir reisen dobbel så dyr. Anonymkode: fc2de...f25 Jeg sitter ikke i rullestol. Jeg er så sein i alle bevegelser at jeg ville vært farlig på en scooter. Noen ganger kan man tenke før man svarer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Frigg skrev (7 minutter siden): Jeg sitter ikke i rullestol. Jeg er så sein i alle bevegelser at jeg ville vært farlig på en scooter. Noen ganger kan man tenke før man svarer. Men for å bevege deg langt trenger du en rullestol. Og når du ikke besvarer hvorfor du ikke kan ha elektrisk scooter så må du da virkelig tåle folk bemerker det. Vi kan faktisk ikke vite grunner foruten det du skriver. Så ja,noen ganger bør du tenke før du svarer. Anonymkode: fc2de...f25 0 Siter
Ekstra Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Frigg skrev (44 minutter siden): Hva ser man på et cruise? Jeg kan ikke gå for å utforske steder hvor det er stoppet. AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du kan ikke gå langt, du vil ikke leie elektrisk kjøretøy. Da begrenser det meste seg til å være ved/på hotell. Da er det sydenturer ved strandhotell med all inclusive igjen. Da må du ha med rullestol og noen som dytter. Da blir reisen dobbel så dyr. Anonymkode: fc2de...f25 For noe tull. På cruise trenger man ikke bevege seg mye, i hvertfall ikke på de litt mindre skipene, og det har lite med all inclusive hotel å gjøre. Vet ikke hvorfor du trekker inn behovet for rullestol, det behøves ikke om man kan gå litt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Ekstra skrev (Akkurat nå): For noe tull. På cruise trenger man ikke bevege seg mye, i hvertfall ikke på de litt mindre skipene, og det har lite med all inclusive hotel å gjøre. Vet ikke hvorfor du trekker inn behovet for rullestol, det behøves ikke om man kan gå litt. Bruker sier jo hun ikke kan gå langt og vil se ting. Skriver på cruise vil hun/han ikke kunne gå da det er problemer med å gå langt, da bruker man rullestol. Vil man se ting men selv ikke kan gå må man transporteres. Man går mye på cruise. Anonymkode: fc2de...f25 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Skulle tro hjelpemidler var grusomme ting utifra svar her. Rullestoler er perfekt hjelpemiddel for å komme seg rundt å se ting. Sitte i ett vindu på et cruise gir da ingen glede, man må i land for å se. Og ja jeg har tatt mange cruise. Går mer der enn en chartertur til syden med all inclusive. Anonymkode: fc2de...f25 0 Siter
Frigg Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men for å bevege deg langt trenger du en rullestol. Og når du ikke besvarer hvorfor du ikke kan ha elektrisk scooter så må du da virkelig tåle folk bemerker det. Vi kan faktisk ikke vite grunner foruten det du skriver. Så ja,noen ganger bør du tenke før du svarer. Anonymkode: fc2de...f25 Dette er min tråd om mine problemer. Finn deg et annet sted for dine spydigheter. 0 Siter
Frigg Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skulle tro hjelpemidler var grusomme ting utifra svar her. Rullestoler er perfekt hjelpemiddel for å komme seg rundt å se ting. Sitte i ett vindu på et cruise gir da ingen glede, man må i land for å se. Og ja jeg har tatt mange cruise. Går mer der enn en chartertur til syden med all inclusive. Anonymkode: fc2de...f25 Har du blitt kjørt i rullestol på brostein? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Frigg skrev (6 minutter siden): Dette er min tråd om mine problemer. Finn deg et annet sted for dine spydigheter. Du som var ekkel her til og begynne med. Rett og slett ikke greit å svare folk som vil hjelpe deg slik. Frigg skrev (3 minutter siden): Har du blitt kjørt i rullestol på brostein? Ja. Anonymkode: fc2de...f25 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.