Gå til innhold

Anbefalte innlegg

FjellOgDalar
Skrevet

liker du å sykle? Det finnes håndsykler med hjelpemotor, ev tandem med motor. 

det finnes også manuelle rullestoler med hjelpemotor, som kan være en fin avlastning om man ikke klarer å gå så langt. Det kan kanskje være en terskel, men jeg er sikker på det finnes løsninger der ute. Dette kommer jo an på årsaken til hvorfor man ikke klarer å gå så langt. Så har man steder som Solgården i Spania.

Fortsetter under...

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du som var ekkel her til og begynne med. Rett og slett ikke greit å svare folk som vil hjelpe deg slik.

Ja.

Anonymkode: fc2de...f25

Det er ikke greit å tråkke noe over hodet på noen.  Det heter ikke hjelp.  Fjern deg nå fra denne tråden enten gående eller med hjelpemidler.

AnonymBruker
Skrevet
Frigg skrev (3 minutter siden):

Det er ikke greit å tråkke noe over hodet på noen.  Det heter ikke hjelp.  Fjern deg nå fra denne tråden enten gående eller med hjelpemidler.

For å si det slik. Kommer aldri til å svare deg på noenting her inne heretter. Så skal jeg være for god til å skrive hvorfor.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For å si det slik. Kommer aldri til å svare deg på noenting her inne heretter. Så skal jeg være for god til å skrive hvorfor.

Fint.

Skrevet
FjellOgDalar skrev (24 minutter siden):

liker du å sykle? Det finnes håndsykler med hjelpemotor, ev tandem med motor. 

det finnes også manuelle rullestoler med hjelpemotor, som kan være en fin avlastning om man ikke klarer å gå så langt. Det kan kanskje være en terskel, men jeg er sikker på det finnes løsninger der ute. Dette kommer jo an på årsaken til hvorfor man ikke klarer å gå så langt. Så har man steder som Solgården i Spania.

Hva er Solgården i Spania?  Jeg tror ikke sykkel er noe for meg.

Skrevet
Frigg skrev (49 minutter siden):

Hva er Solgården i Spania?  Jeg tror ikke sykkel er noe for meg.

https://solgarden.no/

Tidligere mener jeg man kunne få støtte til å reise dit i noen tilfeller, men nå er det visstnok kun ledsagerstøtte som kan dekkes. Dette er nok en mye roligere og helt annen type reise enn du har vært vant til å ta. :)

Annonse

Skrevet
Lillemus skrev (22 minutter siden):

https://solgarden.no/

Tidligere mener jeg man kunne få støtte til å reise dit i noen tilfeller, men nå er det visstnok kun ledsagerstøtte som kan dekkes. Dette er nok en mye roligere og helt annen type reise enn du har vært vant til å ta. :)

De "urolige" reisene er nok over og det er en sorg😒.  Takk for link, jeg er ikke sikker på at dette er noe for meg.

Skrevet
Frigg skrev (4 timer siden):

De "urolige" reisene er nok over og det er en sorg😒.  Takk for link, jeg er ikke sikker på at dette er noe for meg.

Hurtigruta har cruise til Svalbard.  Da tror jeg man får sett mye fra båten.  Det gjør man vel fra alle turene med Hurtigruta for de stopper ikke lenge på hver plass.  De har jo utflukter med buss.  Men hvis du ikke har vært på Svalbard så kan det være spennende.

Skrevet
Dorthe skrev (49 minutter siden):

Hurtigruta har cruise til Svalbard.  Da tror jeg man får sett mye fra båten.  Det gjør man vel fra alle turene med Hurtigruta for de stopper ikke lenge på hver plass.  De har jo utflukter med buss.  Men hvis du ikke har vært på Svalbard så kan det være spennende.

Takk for godt tips.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...