snusmumeriken96 Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå): Nei, overhodet ikke. Og nei, jeg er ikke rik for å si det sånn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai 22 minutes ago, snusmumeriken96 said: Og nei, jeg er ikke rik for å si det sånn. Du surrer veldig. Anonymkode: 5fe18...55a 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du surrer veldig. Anonymkode: 5fe18...55a Ok 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hun sorterer dårlig med søppel. Jeg har opptil 3 ganger sagt at hun må sortere bedre, det skjer ikke. Jeg finner yoghurt beger og andre diverse ting i restavfall. Jeg åpnet to a posene igår og sjekket, masse som ikke skal være der. Hun lovet nå å gjøre det bedre og var ydmyk. Hva burde jeg gjøre? Hilsen frustrert og oppgitt huseier. Ingenting. Dette er en fillesak. Skitten emballasje som yoghurtbeger o.l. er dessuten helt ok å kaste i restavfallet. 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Everybody skrev (1 time siden): Rik? Nei, jeg er ikke det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai snusmumeriken96 skrev (8 timer siden): Og nei, jeg er ikke rik for å si det sånn. Hvem spurte deg om det ? Deg selv? Anonymkode: 7f22c...41d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Drømmeautomat skrev (7 timer siden): Ingenting. Dette er en fillesak. Skitten emballasje som yoghurtbeger o.l. er dessuten helt ok å kaste i restavfallet. Men så dukket det opp en tom øl boks og brus boks. Ser hun ikke kaster så mye nå, mulig hun ikke tør . Jeg var ganske kvass Anonymkode: 7f22c...41d 0 Siter
Vhanja Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men så dukket det opp en tom øl boks og brus boks. Ser hun ikke kaster så mye nå, mulig hun ikke tør . Jeg var ganske kvass Anonymkode: 7f22c...41d Hvorfor ser du i søpla til naboen? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Men så dukket det opp en tom øl boks og brus boks. Ser hun ikke kaster så mye nå, mulig hun ikke tør . Jeg var ganske kvass Anonymkode: 7f22c...41d Ta de opp. Er 6 kr å hente for deg. Det viktigeste er faktisk at man kaster det i søpla og ikke i naturen. Jeg hadde trodd du hadde kapasitet til å låse deg inn i leiligheten min mens jeg dusjet. Anonymkode: 5f7d3...2ec 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta de opp. Er 6 kr å hente for deg. Det viktigeste er faktisk at man kaster det i søpla og ikke i naturen. Jeg hadde trodd du hadde kapasitet til å låse deg inn i leiligheten min mens jeg dusjet. Anonymkode: 5f7d3...2ec Hvem er du ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai snusmumeriken96 skrev (2 minutter siden): Hvem er du ? Ett menneske som skriver her. Anonymkode: 5f7d3...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai snusmumeriken96 skrev (2 minutter siden): Jeg kommer ikke til å gjøre noe med søpla Hvis du ikke har fått kjeft fra den du leier av, så er ikke denne tråden heller om deg. Anonymkode: 5f7d3...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Rart å rote i andres søppel. Narvestad II? Anonymkode: 529ad...5dd 0 Siter
Osten Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Men så dukket det opp en tom øl boks og brus boks. Ser hun ikke kaster så mye nå, mulig hun ikke tør . Jeg var ganske kvass Anonymkode: 7f22c...41d Kanskje hun har begynt å gjemme søpla under senga? Du må inn og sjekke ASAP Endret 15. mai av Osten 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men så dukket det opp en tom øl boks og brus boks. Ser hun ikke kaster så mye nå, mulig hun ikke tør . Jeg var ganske kvass Anonymkode: 7f22c...41d Hvorfor er det et problem for deg hvordan din utleier sorterer søppelet sitt? Det er så omfattende at du ser deg nødt til å åpne søpla flere ganger. Jeg mener at du må selv bære ansvaret for at du velger å ha felles søppeldunk med utleier. Særlig om dette er et stort problem for deg. Ikke skyve ansvaret over på utleier. Om du leier ut en enhet/leilighet, har utleier rett på sitt eget søppelspann. Du tråkker ganske langt inn over en annens grense når du åpner søpla for å undersøke. Hvordan hadde du likt om utleier gjorde det samme tilbake fordi du klager så mye? Bruk kreftene dine på andre ting. Skaff et ekstra søppelspann om sorteringen er et problem for deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai 10 hours ago, Drømmeautomat said: Ingenting. Dette er en fillesak. Skitten emballasje som yoghurtbeger o.l. er dessuten helt ok å kaste i restavfallet. Det tar fem sekunder å skylle begeret. Anonymkode: 5fe18...55a 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det tar fem sekunder å skylle begeret. Anonymkode: 5fe18...55a Det skal være rent. Det bruker opp unødvendig ferskvann. Anonymkode: 5f7d3...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai 1 minute ago, AnonymBruker said: Det skal være rent. Det bruker opp unødvendig ferskvann. Anonymkode: 5f7d3...2ec Bruker ikke mye vann på fem minutter. Blir rent nok. Anonymkode: 5fe18...55a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.