Marye Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Har fjernet kredittsperrene på Bisnode, Experian, Creditsafe og Tietoevery men bankene sier jeg fortsatt har kredittsperre? Hva gjør jeg? 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Ringe bank du søker lån hos før du søker og spør hvilket firma de kredittsjekker i, gå til den siden logg inn og se? Men er du kvitt verge? 0 Siter
Marye Skrevet 22. mai Forfatter Skrevet 22. mai Worriesome Plenty 2 skrev (10 minutter siden): Ringe bank du søker lån hos før du søker og spør hvilket firma de kredittsjekker i, gå til den siden logg inn og se? Men er du kvitt verge? Ja vergemålet er avsluttet 1 Siter
nachnoo Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Et generelt råd: Best vilkår får du i din egen bank. Du får lån i din egen bank dersom du har råd til dette lånet. Får du ikke lån i din egen bank, har du ikke råd til å ta opp et enda dyrere lån hos andre. 3 Siter
Osten Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Jeg fikk rimeligere lån i en lokal sparebank enn i min egen bank 0 Siter
nachnoo Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Osten skrev (40 minutter siden): Jeg fikk rimeligere lån i en lokal sparebank enn i min egen bank Da bør du vurdere å bytte bank. 0 Siter
Osten Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai nachnoo skrev (32 minutter siden): Da bør du vurdere å bytte bank. Gjorde jo det da 🙂 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.