Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at det er anbefalt, men jeg er såpass nevrotisk at jeg ikke gjør det systematisk. Men møter til mammografi annethvert år.

Vet også at det skal sjekkes med flat hånd, hvis man bruker fingertuppene er det lett å innbille seg at man kjenner kuler.

Jeg tok opp saken med min kjære tidligere fastlege, og spurte om det kan være tilstrekkelig å kjenne etter i dusjen av og til, eller når man smører seg inn med body lotion. Han avviste ikke dette.

Men nå lurer jeg på hva andre kvinner gjør: Står dere foran speilet og sjekker felt for felt som anbefalt?

Fortsetter under...

Stikkelsbær
Skrevet

Sjekker med flat hånd en sjelden gang. Ellers som du skriver, vil jeg tro jeg ville kjenne det ved smøring etter dusj. Noe jeg ofte gjør, er å stå naken foran speilet og ta armene oppover. Da ser en om noe er skjevt eller forandret.

Skrevet

Nei gjør ikke det. Ikke fordi jeg er redd. Men fordi det ikke er noe jeg tenker på.

Får cyster i brystene innimellom, kommer av hormoner. 

Anonymkode: 7501a...1a3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...