FjellOgDalar Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Hadde Metoprolol som behovsmedisin til det ikke lenger var mulig å få tak i annet enn depotversjon. Gikk da over til Atenolol, men føler ikke den virker så godt. Er den mindre potent? Legen min nevnte Pranolol, men var litt usikker på om den kunne bli litt heftig fordi jeg har nedsatt CYP2D6 omsetning. Er det ev. andre alternativer? Har du peiling på dette @ISW? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden FjellOgDalar skrev (24 minutter siden): Hadde Metoprolol som behovsmedisin til det ikke lenger var mulig å få tak i annet enn depotversjon. Gikk da over til Atenolol, men føler ikke den virker så godt. Er den mindre potent? Legen min nevnte Pranolol, men var litt usikker på om den kunne bli litt heftig fordi jeg har nedsatt CYP2D6 omsetning. Er det ev. andre alternativer? Har du peiling på dette @ISW? Kan jeg spørre hvordan den hjelper? Anonymkode: fa28d...f31 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.