Gå til innhold

Atenolol vs. Metoprolol v/ stress)

Anbefalte innlegg

FjellOgDalar
Skrevet

Hadde Metoprolol som behovsmedisin til det ikke lenger var mulig å få tak i annet enn depotversjon. Gikk da over til Atenolol, men føler ikke den virker så godt. 

Er den mindre potent? 

Legen min nevnte Pranolol, men var litt usikker på om den kunne bli litt heftig fordi jeg har nedsatt CYP2D6 omsetning. 

Er det ev. andre alternativer?

Har du peiling på dette @ISW?

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet
FjellOgDalar skrev (24 minutter siden):

Hadde Metoprolol som behovsmedisin til det ikke lenger var mulig å få tak i annet enn depotversjon. Gikk da over til Atenolol, men føler ikke den virker så godt. 

Er den mindre potent? 

Legen min nevnte Pranolol, men var litt usikker på om den kunne bli litt heftig fordi jeg har nedsatt CYP2D6 omsetning. 

Er det ev. andre alternativer?

Har du peiling på dette @ISW?

Kan jeg spørre hvordan den hjelper?

Anonymkode: fa28d...f31

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...