AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:15 Skrevet mandag kl 13:15 Beholder man ereksjonen etter å ha blitt operert i prostata, de skal forminske prostata på grunn av tisse problemer. Det blir nedtur hvis ereksjonen forsvinner for godt. Noen som vet noe om dette? Dette gjelder en ikke helt ung mann. Anonymkode: 380b4...c18 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:17 Skrevet mandag kl 13:17 Kan ikke tenke meg det har noe å si. Anonymkode: c1af1...43c 0 Siter
erik123 Skrevet mandag kl 15:15 Skrevet mandag kl 15:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan ikke tenke meg det har noe å si. Anonymkode: c1af1...43c Vet du det sikkert? Jeg er ikke sikker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:46 Skrevet mandag kl 15:46 erik123 skrev (30 minutter siden): Vet du det sikkert? Jeg er ikke sikker. Vet ingenting . Bare regner med at når det kommer til slike ting har menn funnet opp noe som fungerer for menn. Anonymkode: c1af1...43c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:50 Skrevet mandag kl 15:50 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ingenting . Bare regner med at når det kommer til slike ting har menn funnet opp noe som fungerer for menn. Anonymkode: c1af1...43c Vigra kan fungere og sexleketøy. Anonymkode: 380b4...c18 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.