AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:51 Skrevet mandag kl 18:51 Nå er det jo litt som er blitt forandret her. Anonymkode: 06224...a74 0 Siter
Glitter Skrevet mandag kl 21:37 Skrevet mandag kl 21:37 Eneste jeg har merket er at det er kommet reklame i mellom et par innlegg her og der. Det er bare forstyrrende. Hva annet er endret? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:24 Skrevet mandag kl 23:24 Glitter skrev (1 time siden): Eneste jeg har merket er at det er kommet reklame i mellom et par innlegg her og der. Det er bare forstyrrende. Hva annet er endret? Det er noe som er endret på toppen. Nå står avsenderen/trådstarter liksom skilt fra resten av innlegget, og det er blitt en ny knapp under det som heter "Svar i emnet". Anonymkode: 06224...a74 0 Siter
Admin Skrevet i går, 09:23 Skrevet i går, 09:23 For meg har den knappen alltid vært der. Har du kanskje hatt ett annet utseende i menyen nesten nederst på siden kanskje? Det rulles ut nytt reklame oppsett om dagen, men det er under oppbygging. Admin 0 Siter
Lillemus Skrevet i går, 11:59 Skrevet i går, 11:59 Det at det dukker opp reklame mellom innleggene er nytt og noe dritt. Om det blir for mye av det vil dere garantert miste brukere. Svar til emne-knappen øverst har vel vært der en god stund? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Har forståelse for at det kommer reklame. Koster litt å ha ett forum oppe. Egentlig ikke lagt merke til det før dette innlegget gjorde meg oppmerksom på det. Er jo slik absolutt over alt. Anonymkode: 1fd48...3ee 0 Siter
Lillemus Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har forståelse for at det kommer reklame. Koster litt å ha ett forum oppe. Egentlig ikke lagt merke til det før dette innlegget gjorde meg oppmerksom på det. Er jo slik absolutt over alt. Anonymkode: 1fd48...3ee Det er nok med reklamene på sidene, de trenger ikke å komme mellom innleggene i tillegg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Lillemus skrev (12 timer siden): Det er nok med reklamene på sidene, de trenger ikke å komme mellom innleggene i tillegg. Jeg bruker kun mobil, er ikke reklame på sidene der. Kun fått reklame nå, mellom innlegg. De fleste i dag bruker vel kun mobil. PC har jeg ikke hatt de siste 10 årene. Anonymkode: 1fd48...3ee 0 Siter
Lillemus Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg bruker kun mobil, er ikke reklame på sidene der. Kun fått reklame nå, mellom innlegg. De fleste i dag bruker vel kun mobil. PC har jeg ikke hatt de siste 10 årene. Anonymkode: 1fd48...3ee Jeg bruker begge deler og det er jeg nok langt fra alene om. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.