Gå til innhold

Hvorfor forandre på en lay-out som fungerer fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jo litt som er blitt forandret her. 

Anonymkode: 06224...a74

Skrevet

Eneste jeg har merket er at det er kommet reklame i mellom et par innlegg her og der. Det er bare forstyrrende. 

Hva annet er endret?

Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Eneste jeg har merket er at det er kommet reklame i mellom et par innlegg her og der. Det er bare forstyrrende. 

Hva annet er endret?

Det er noe som er endret på toppen. Nå står avsenderen/trådstarter liksom skilt fra resten av innlegget, og det er blitt en ny knapp under det som heter "Svar i emnet". 

Anonymkode: 06224...a74

Skrevet

For meg har den knappen alltid vært der. Har du kanskje hatt ett annet utseende i menyen nesten nederst på siden kanskje?

Det rulles ut nytt reklame oppsett om dagen, men det er under oppbygging. 

Admin

Skrevet

Det at det dukker opp reklame mellom innleggene er nytt og noe dritt. Om det blir for mye av det vil dere garantert miste brukere. Svar til emne-knappen øverst har vel vært der en god stund?

AnonymBruker
Skrevet

Har forståelse for at det kommer reklame. Koster litt å ha ett forum oppe.

Egentlig ikke lagt merke til det før dette innlegget gjorde meg oppmerksom på det.

Er jo slik absolutt over alt. 

Anonymkode: 1fd48...3ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har forståelse for at det kommer reklame. Koster litt å ha ett forum oppe.

Egentlig ikke lagt merke til det før dette innlegget gjorde meg oppmerksom på det.

Er jo slik absolutt over alt. 

Det er nok med reklamene på sidene, de trenger ikke å komme mellom innleggene i tillegg.

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (12 timer siden):

Det er nok med reklamene på sidene, de trenger ikke å komme mellom innleggene i tillegg.

Jeg bruker kun mobil, er ikke reklame på sidene der. Kun fått reklame nå, mellom innlegg.

De fleste i dag bruker vel kun mobil. PC har jeg ikke hatt de siste 10 årene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg bruker kun mobil, er ikke reklame på sidene der. Kun fått reklame nå, mellom innlegg.

De fleste i dag bruker vel kun mobil. PC har jeg ikke hatt de siste 10 årene.

Jeg bruker begge deler og det er jeg nok langt fra alene om. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...