AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:55 Skrevet tirsdag kl 10:55 Denne føflekken er ikke ujevn i form og farge og det vokser ikke hår i den. Men den vokser seg gradvis større, og den er ikke flat, den vokser både utover i omkrets og "oppover" eller kanskje utover er rett ord. Er det noe å vise til legen eller er det bortkastet energi å dra til legen for det? Anonymkode: e8883...60a 0 Siter
laban Skrevet tirsdag kl 11:04 Skrevet tirsdag kl 11:04 Boots-apotek tilbyr sjekk av føflekker. Kanskje litt mindre terskel og styr enn å bestille legetime. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:27 Skrevet tirsdag kl 11:27 laban skrev (21 minutter siden): Boots-apotek tilbyr sjekk av føflekker. Kanskje litt mindre terskel og styr enn å bestille legetime. Kan anbefale det. Koster litt, men jeg synes det var verdt det i alle fall. Anonymkode: 1c9f0...110 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:37 Skrevet tirsdag kl 11:37 laban skrev (30 minutter siden): Boots-apotek tilbyr sjekk av føflekker. Kanskje litt mindre terskel og styr enn å bestille legetime. Ja okei. Tror det er ett Boost apotek i min by. Men skal til legen for noe annet i slutten av måneden. Kan jeg be han se på den i full fart selv om jeg har bestilt time for noe helt annet? Anonymkode: e8883...60a 0 Siter
laban Skrevet tirsdag kl 11:49 Skrevet tirsdag kl 11:49 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men skal til legen for noe annet i slutten av måneden. Kan jeg be han se på den i full fart selv om jeg har bestilt time for noe helt annet? Noen leger er veldig strenge på antall tema pr (veldig korte) time, andre synes det er greit. Jeg gjetter på at hvis han ikke allerede er forsinket, kan han se "lenge nok" på den til å si om han synes den virker mistenkelig eller ikke. Generelt tror jeg flekker med "uklar" overgang til huden rundt er mer typiske sjekkekandidater. Samtidig er det som du nevner i hovedinnlegget - hvis de vokser/forandrer seg, skal man være litt obs. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:00 Skrevet tirsdag kl 12:00 Bestil time til fjerning. Er vel ikke noe ok å ha de på kroppen når de vokser uansett. Anonymkode: aaa97...aef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:27 Skrevet tirsdag kl 12:27 laban skrev (35 minutter siden): Noen leger er veldig strenge på antall tema pr (veldig korte) time, andre synes det er greit. Jeg gjetter på at hvis han ikke allerede er forsinket, kan han se "lenge nok" på den til å si om han synes den virker mistenkelig eller ikke. Generelt tror jeg flekker med "uklar" overgang til huden rundt er mer typiske sjekkekandidater. Samtidig er det som du nevner i hovedinnlegget - hvis de vokser/forandrer seg, skal man være litt obs. Okei. Ja, jeg kan jo prøve å spørre han. AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Bestil time til fjerning. Er vel ikke noe ok å ha de på kroppen når de vokser uansett. Anonymkode: aaa97...aef Den plager meg ikke så lenge den er godartet. Har fjernet en på innsiden av låret en gang, men den både stod utover, hadde ujevn farge og hadde et voksende hår i seg. Men hvis legen ønsker å fjerne den så er det helt greit. Anonymkode: e8883...60a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:58 Skrevet tirsdag kl 18:58 Må si jeg likte ikke den føflekken der. Den bør virkelig sjekkes og sikkert fjernes. Anonymkode: 9882f...a62 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.