Gå til innhold

Bør jeg få sjekket denne føflekken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne føflekken er ikke ujevn i form og farge og det vokser ikke hår i den. 

Men den vokser seg gradvis større, og den er ikke flat, den vokser både utover i omkrets og "oppover" eller kanskje utover er rett ord. 

Er det noe å vise til legen eller er det bortkastet energi å dra til legen for det? 

20250603_124927.jpg

Anonymkode: e8883...60a

Skrevet

Boots-apotek tilbyr sjekk av føflekker. Kanskje litt mindre terskel og styr enn å bestille legetime. 

Skrevet
laban skrev (21 minutter siden):

Boots-apotek tilbyr sjekk av føflekker. Kanskje litt mindre terskel og styr enn å bestille legetime. 

Kan anbefale det. Koster litt, men jeg synes det var verdt det i alle fall.

Anonymkode: 1c9f0...110

Skrevet
laban skrev (30 minutter siden):

Ja okei. Tror det er ett Boost apotek i min by. Men skal til legen for noe annet i slutten av måneden. Kan jeg be han se på den i full fart selv om jeg har bestilt time for noe helt annet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men skal til legen for noe annet i slutten av måneden. Kan jeg be han se på den i full fart selv om jeg har bestilt time for noe helt annet? 

Noen leger er veldig strenge på antall tema pr (veldig korte) time, andre synes det er greit. Jeg gjetter på at hvis han ikke allerede er forsinket, kan han se "lenge nok" på den til å si om han synes den virker mistenkelig eller ikke. 

Generelt tror jeg flekker med "uklar" overgang til huden rundt er mer typiske sjekkekandidater. Samtidig er det som du nevner i hovedinnlegget - hvis de vokser/forandrer seg, skal man være litt obs.  

Skrevet

Bestil time til fjerning. Er vel ikke noe ok å ha de på kroppen når de vokser uansett.

Anonymkode: aaa97...aef

Skrevet
laban skrev (35 minutter siden):

Noen leger er veldig strenge på antall tema pr (veldig korte) time, andre synes det er greit. Jeg gjetter på at hvis han ikke allerede er forsinket, kan han se "lenge nok" på den til å si om han synes den virker mistenkelig eller ikke. 

Generelt tror jeg flekker med "uklar" overgang til huden rundt er mer typiske sjekkekandidater. Samtidig er det som du nevner i hovedinnlegget - hvis de vokser/forandrer seg, skal man være litt obs.  

Okei. Ja, jeg kan jo prøve å spørre han. 

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Bestil time til fjerning. Er vel ikke noe ok å ha de på kroppen når de vokser uansett.

Anonymkode: aaa97...aef

Den plager meg ikke så lenge den er godartet. Har fjernet en på innsiden av låret en gang, men den både stod utover, hadde ujevn farge og hadde et voksende hår i seg. Men hvis legen ønsker å fjerne den så er det helt greit. 

Skrevet

Må si jeg likte ikke den føflekken der. Den bør virkelig sjekkes og sikkert fjernes.

Anonymkode: 9882f...a62

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...