Gå til innhold

mislykket


catalinah

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 24(snart 25) som føler meg totalt mislykket.Jeg vet jeg egentlig burde være takknemlig for alt jeg har,men klarer ikke det. Jeg er i ferd med å ta drømmeutdannelsen min, jeg bor sammen med min søster og har en god jobb. Problemet mitt er alt det sosiale som jeg føler at jeg ikke takler i det hele tatt.Jeg har aldri hatt noen kjæreste,er jomfru og har få venner.Føler meg egentlig ganske normal,men det går praktisk talt ikke en eneste dag uten at jeg tenker på selvmord.Jeg jobber på en plass der det er lett tilgang på medikamenter og kan faktisk gjøre det ganske enkelt.

Alle vennene mine har vært gjennom forhold eller har forhold,selv min mye yngre søster har kjæreste nummer to.Føler at det er nor helt galt med meg som ikke klarer å få et forhold.Jeg ser faktisk helt normal ut,"styggere" jenter enn meg har kjæreste,hvorfor har ikke jeg?

Vet selvfølgelig at det er banalt å tenke på selvmord på grunn av dette, men synes det begynner å bli på tide å slå seg til ro.Jenter som er ti år yngre enn meg er jo kommet lengre når det gjelder sex,synes også det er veldig flaut og sier det aldri til noen.Dette er jo egentlig hovedgrunnen til at jeg synes det går så dårlig med meg, men har en underliggende gnagende dårlig selvfølelse.Føler at jeg ikke har grepet på livet mitt,ligger stort sett på sofaen hver helg(alene), mens alle andre er ute.

Trenger jeg et selvtillitskurs, har noen den samme følelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Z@pvir

Du trenger noen å prate med ihvertfall.

Det er av en eller annen grunn noen som er så heldige/uheldige (ta det som passer) aldri å treffe noen å leve sammen med.

Det er ikke nødvendigvis noe galt med dem for det!

Livet er mye tilfeldigheter. Være på rett plass til rett tid.

Konsentrer deg om å få det bra med deg selv. Kunne trives i eget selskap. Før du gjør det er det ikke lett å få et forhold til en annen person til å fungere.

Plutselig en dag, når du minst venter det, dukker kanskje kjærligheten opp. Kanskje. Bare ikke fly rundt og leit etter den. Da kommer du aldri til å oppdage når den er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...