Gå til innhold

sp.mål om solarium.Ta meg seriøst.

Anbefalte innlegg

Gjest hunnkjønn18

Jeg har spurt om dette før, men de fleste tror vel det er en spøk, det er det IKKE. Når jeg tar solarium er jeg redd for at jeg skal ende opp med rynker i ansiktet etter en stund...(vet jo at solarium er veldig sterke stråler) derfor bruker jeg en plastbolle over ansiktet (ikke le!), det går nemlig ikke an å sku ansiktssolen helt av. Jeg lurer på om dette er noen vits eller om strålene går rett i gjennom den mørke,tykke plasten? Hvis det er fakta slutter jeg å ta sol. Ville veldig gjerne fått svar på dette fra noen som er sikre på dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49273-spm%C3%A5l-om-solariumta-meg-seri%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En plast....ehhemmm...ja. Vel, jeg tror ikke strålene trenger gjennom plasten nei. Men hva med å heller bare ligge litt kortere tid i solariet hver gang, og ikke ta sol så ofte?

Eller bruke en god krem med høy beskyttelse mot strålingen?

Og pleie etter sol er viktig.

Gjest jente_20

En plast....ehhemmm...ja. Vel, jeg tror ikke strålene trenger gjennom plasten nei. Men hva med å heller bare ligge litt kortere tid i solariet hver gang, og ikke ta sol så ofte?

Eller bruke en god krem med høy beskyttelse mot strålingen?

Og pleie etter sol er viktig.

Hvorfor ikke bare ligge med et tynt hånkle over ansiktet???Hjelper like mye det.

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Missy

Hvorfor ikke bare ligge med et tynt hånkle over ansiktet???Hjelper like mye det.

Mitt spørsmål dreier seg om elveblest og soling i solarium..

For litt siden fikk jeg en alergisk reaksjon av pencilin og nå er mesteparten av elveblesten borte men det jeg har tenkt på i ettertid er at jeg tok sol samme sag som jeg fant utsletta..kan solariumet ha del i elveblesten? elveblest kommer innenifra, dette vet jeg jo men jeg kan ikke få ro i sjelen før jeg får vite dette..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...