Gå til innhold

Er såååååå sliten *stønn* :o))


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Så var den vakta over og jeg verker fra hoftene og ned....................

Men æ står han av som det heter og har satt en brøddeig, klær i maskinen, skal spise ute i solen og sååååå skal jeg vaske hagemøblene.

*tjoheiiiiii*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raglan

Og jer er på jobb igjen, men vil hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeem.

Er trøtt før det har begynt jeg, og opp igjen i morgen tidlig.

Tidligvakter søndag skulle vært firbudt ved lov.

Fikk du mailen ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg har vært i full gang fra kl 7.30 i dag! :-)

Snuppa har cup, og da har man som forelder visse plikter. Eller privilegier, alt etter hvordan man ser på det, he he.

Minitreff i kveld, har selvfølgelig studert menyen.

*Klemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Og jer er på jobb igjen, men vil hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeem.

Er trøtt før det har begynt jeg, og opp igjen i morgen tidlig.

Tidligvakter søndag skulle vært firbudt ved lov.

Fikk du mailen ???

Fikk mail jepp, jepp. Dere har da noe å gjøre på jobb dere og ser jeg *ler*. Vi har jo flyttet i nytt hus og det er nå 16 AD-beboere. Tidligvaktene i helgene er 3 stykker, hvorav en går mellom de to fløyene. Skyllerom, lager, kontor og slikt ligger i korridoren mellom de to fløyene. Tror du det blir mye gåing? Ikke rart man er sliten.

Arkitektene er mannfolk som aldri har sett et sykehjem fra innsiden før. Vi på AD'n kom med eget utkast hentet fra et sykehjem sør i landet. Men jeg tror ikke de så på det engang.

Det er fortvilt rett og slett, og bemanningen er enda verre. Og så lurer "de høye herrer" på hvorfor det er så mange sykemeldinger.....????? Jeg tror faktisk de er mindre begavet, det kan umulig være noen annen forklaring!

Men nu skal jeg bære ned noen kjeldresser til gubben i kjelleren og støvsuge etterpå. Jeg har ryddet litt ute og hadde og planer om å henge opp sommergardiner på stua. Vi får se.

Ha ei fin helg og god vakt i morgen. jeg har heldigvis seinvakt så jeg kan sove i morgentidlig.

*klemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Jeg har vært i full gang fra kl 7.30 i dag! :-)

Snuppa har cup, og da har man som forelder visse plikter. Eller privilegier, alt etter hvordan man ser på det, he he.

Minitreff i kveld, har selvfølgelig studert menyen.

*Klemz*

Heia heia gå nå på. Flere mål vi venter på!!! Eller noe i den duren.

Datteren spilte fotball i mange år og var av og til litt bekymret for at hennes mor skulle dumme seg ut ved sidelinja. En gang var vi bare 3 mødre som tilskuere og da tok vi bølgen....hehe. Det ble vel mere et lite skvulp. Men moro var det. Gubben var lagleder så han brukte mye tid på jentene. Det var en fin tid, med cuper og treninger.

Ha ei fin helg.

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink du! *S* Selv har jeg ikke gjort stort i dag, jeg tømte varmvannstanken mens jeg dusje for å våknet i formiddag, ellers har jeg kun vasket opp og laget middag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...