Gå til innhold

kan depresjon føre til at man hiver glass ut av verandaen,


Gjest rolf robert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men jeg vil anbefale å skaffe en gummibatong og denge denne i noe som ikke går i stykker. Evt. skaffe en bokseball eller noe annet man kan få ut adrenalinet med på en ikke destruktiv måte.

Da slipper man å ha enda en ting å være deprimert over når anfallet er over.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rolf robert

Ja, men jeg vil anbefale å skaffe en gummibatong og denge denne i noe som ikke går i stykker. Evt. skaffe en bokseball eller noe annet man kan få ut adrenalinet med på en ikke destruktiv måte.

Da slipper man å ha enda en ting å være deprimert over når anfallet er over.

Vennlig hilsen

blir ikke deprimert etter å ha knust og ødelagt ting. så har ingen interesse av å finne mere konstruktive og ikke-destruktive måter.

rasere huset og pælme glass ut på gata funker fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

hehe.. ja.. før jeg ble lagt inn nå, knuste jeg en del glass.. ble hulli gulvbelegget også..

Mosa hånda, og fikk blå kul i hodet..

i går, da jeg hadde satt meg inn i paragrafene og fått fjerna meg selv fra møkkahullet, dengte jeg løs på et vinstativ, og det er nå et hull i den ene døra.. som jeg frøvrig må sparkle i morra..

Men tv og sånt.. det blir dyrere enn et par IKEA glass.. og sparkel fra byggmakker..

hender man blir litt frustrert.. og jeg er ikke voldelig eller aggressiv til vanlig altså.. kjeeempesnill er jeg.. egentlig..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trrrish

hehe.. ja.. før jeg ble lagt inn nå, knuste jeg en del glass.. ble hulli gulvbelegget også..

Mosa hånda, og fikk blå kul i hodet..

i går, da jeg hadde satt meg inn i paragrafene og fått fjerna meg selv fra møkkahullet, dengte jeg løs på et vinstativ, og det er nå et hull i den ene døra.. som jeg frøvrig må sparkle i morra..

Men tv og sånt.. det blir dyrere enn et par IKEA glass.. og sparkel fra byggmakker..

hender man blir litt frustrert.. og jeg er ikke voldelig eller aggressiv til vanlig altså.. kjeeempesnill er jeg.. egentlig..!!!

jeg bruker å gjøre sånt, vet ikke om jeg er deprimert eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke deprimert etter å ha knust og ødelagt ting. så har ingen interesse av å finne mere konstruktive og ikke-destruktive måter.

rasere huset og pælme glass ut på gata funker fint det.

Ja, ja,...

Det kommer jo an på hva du vil bruke pengene dine til, og i hvor stor grad du ønsker å ta hensyn til dine medmennesker.

Så har det litt med hvordan du vil at livet ditt skal se ut om noen år....

Vel bekommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rolf robert

Ja, ja,...

Det kommer jo an på hva du vil bruke pengene dine til, og i hvor stor grad du ønsker å ta hensyn til dine medmennesker.

Så har det litt med hvordan du vil at livet ditt skal se ut om noen år....

Vel bekommen!

du vet ikke åssen det er når du sier sånt.

vel bekommen meg i rævva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Nei, det du beskriver er ikke typisk for en depresjon.

Det ligner mer på en personlighetsforstyrrelse med dårlig impulskontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det du beskriver er ikke typisk for en depresjon.

Det ligner mer på en personlighetsforstyrrelse med dårlig impulskontroll.

Er dette noe jeg kan ha, når jeg noen ganger kaster mobilen veggimellom, vrir i stykker brillene mine, klorer meg i ansiktet og river meg i håret? Alt dette sammen med at jeg veser,puster rart og gråter,skjelver etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vet ikke åssen det er når du sier sånt.

vel bekommen meg i rævva

Du skriver selv at du har ingen interesse av å finne mindre destruktive måter. Du skriver det på en sånn måte at det virker som du nesten er stolt av det.

Da har du faktisk tatt et valg som vil få store konsekvenser for livet ditt.

Vet ikke helt om jeg skal kondolere eller gratulere.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rolf robert

Du skriver selv at du har ingen interesse av å finne mindre destruktive måter. Du skriver det på en sånn måte at det virker som du nesten er stolt av det.

Da har du faktisk tatt et valg som vil få store konsekvenser for livet ditt.

Vet ikke helt om jeg skal kondolere eller gratulere.

Med vennlig hilsen

ekke min feil at jeg har det så jævlig at jeg kommer til å havne i fengsel skjønner du. :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...