FjellOgDalar Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni for det første blir jeg bedt om å logge på hver eneste gang jeg åpner siden. Står den ubrukt i 5 minutter, blir jeg også logget ut. Dette gjelder på mobil. På Macen min blir jeg ikke logget ut av automatisk. Irriterende, da det blir mange sikkerhet varsler på mail etterhvert. Er det noe jeg kan gjøre med dette? 0 Siter
Admin Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Hvilken type mobil har du og hvilken nettleser bruker du? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 23. juni Forfatter Skrevet 23. juni Admin skrev (22 timer siden): Hvilken type mobil har du og hvilken nettleser bruker du? iPhone 13 og Safari. 0 Siter
TSP Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Hei, @FjellOgDalar ! Er dette noe som har begynt å skje med deg den siste uken, eller har det vært et problem før det også? Er du logget inn på noen andre nettsteder i Safari-nettleseren din, og har du ev. tilsvarende problem der? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 24. juni Forfatter Skrevet 24. juni Heisann, beklager sein tilbakemelding. Det har nok vart litt mer enn en uke - mener det startet etter en iOS-oppdatering. Samtidig har andre jeg kjenner ikke opplevd det på sine iPhoner. Har samme greia med Google.no, og en side i tilknytning til et spill jeg spiller - der man logger inn med google. Har ikke problemet på gmail. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.