AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:45 Skrevet tirsdag kl 19:45 Marye skrev (2 timer siden): Hvorfor ber du heller ikke om sletting på om i stedet, så hadde du sluppet ytterligere oppmerksomhet på tråden din ved å poste her. Anonymkode: 9c8f4...5ba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:52 Skrevet tirsdag kl 19:52 Jeg tror det er ganske strengt å få tråder slettet nå, for sist jeg sprute så ville ikke Admin slette tråden fordi den ikke inneholdt identifiserende informasjon. Så kan hende du må forbeholde deg om at tråden blir stående. Anonymkode: c8169...150 0 Siter
Marye Skrevet i går, 06:56 Forfatter Skrevet i går, 06:56 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg tror det er ganske strengt å få tråder slettet nå, for sist jeg sprute så ville ikke Admin slette tråden fordi den ikke inneholdt identifiserende informasjon. Så kan hende du må forbeholde deg om at tråden blir stående. Anonymkode: c8169...150 Jeg har jo outet meg om noen fra avdelingen leser 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 09:03 Skrevet i går, 09:03 Marye skrev (2 timer siden): Jeg har jo outet meg om noen fra avdelingen leser Samme her, men det var tydeligvis ikke nok til å få den slettet likevel. Anonymkode: c8169...150 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.