AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Dette er Høiby siktet for nå: Ett tilfelle av voldtekt med samleie. To tilfeller av voldtekt uten samleie. Fire tilfeller av seksuelt krenkende adferd. Ett tilfelle av mishandling i nære relasjoner. To tilfeller av kroppskrenkelse. Ett tilfelle av skadeverk. Ett tilfelle av trusler. Fem brudd på besøksforbud, Ett tilfelle av forulemping av en politimann. Fem veitrafikklovbrudd. Nå skal statsadvokaten vurdere om han skal tiltales. https://www.vg.no/rampelys/i/73amOv/politiet-om-hoeiby-saken-innkaller-til-pressekonferanse Anonymkode: 300e5...c19 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette er Høiby siktet for nå: Ett tilfelle av voldtekt med samleie. To tilfeller av voldtekt uten samleie. Fire tilfeller av seksuelt krenkende adferd. Ett tilfelle av mishandling i nære relasjoner. To tilfeller av kroppskrenkelse. Ett tilfelle av skadeverk. Ett tilfelle av trusler. Fem brudd på besøksforbud, Ett tilfelle av forulemping av en politimann. Fem veitrafikklovbrudd. Nå skal statsadvokaten vurdere om han skal tiltales. https://www.vg.no/rampelys/i/73amOv/politiet-om-hoeiby-saken-innkaller-til-pressekonferanse Anonymkode: 300e5...c19 Håper og tror det blir tatt ut tiltale mot han. Anonymkode: 4216c...a3a 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dette er Høiby siktet for nå: Ett tilfelle av voldtekt med samleie. To tilfeller av voldtekt uten samleie. Fire tilfeller av seksuelt krenkende adferd. Ett tilfelle av mishandling i nære relasjoner. To tilfeller av kroppskrenkelse. Ett tilfelle av skadeverk. Ett tilfelle av trusler. Fem brudd på besøksforbud, Ett tilfelle av forulemping av en politimann. Fem veitrafikklovbrudd. Nå skal statsadvokaten vurdere om han skal tiltales. https://www.vg.no/rampelys/i/73amOv/politiet-om-hoeiby-saken-innkaller-til-pressekonferanse Anonymkode: 300e5...c19 Er det noen tvil om han skal tiltales??? Med denne smørbrødlista skulle det ikke være den minste tvil om det?! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Lillemus skrev (29 minutter siden): Er det noen tvil om han skal tiltales??? Med denne smørbrødlista skulle det ikke være den minste tvil om det?! Er nok tvil fordi han er sønn av kronprinsessen. Han kommer til å slippe unna kun i kraft av det. Bare vent å se .. Anonymkode: a79b3...427 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er nok tvil fordi han er sønn av kronprinsessen. Han kommer til å slippe unna kun i kraft av det. Bare vent å se .. Han kommer til å bli dømt, og han kommer til å få år i fengsel. Ja, han er sønn av kronprinsessen, men han er ikke politimann heller. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Lillemus skrev (51 minutter siden): Er det noen tvil om han skal tiltales??? Med denne smørbrødlista skulle det ikke være den minste tvil om det?! Mange sier så mye forskjellig om han. Siden han er MM sin sønn så skal han ikke dømmes osv. Men jeg håper og tror det ikke vil påvirke at han blir dømt. Anonymkode: 4216c...a3a 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Jeg håper han blir dømt, men har faktisk begynt å tvile etter at de henla saken med Snekkestad. 0 Siter
Sokk Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Dorthe skrev (46 minutter siden): Jeg håper han blir dømt, men har faktisk begynt å tvile etter at de henla saken med Snekkestad. Kan det ha vært fordi det manglet bevis for familievold og da blir ulike enkelthendelser foreldet med kortere foreldesesfrist? Jeg håper på tiltale og lang fengselsstraff. For min del skulle han helst sittet i varetekt mens saken pågår, men det er visst ikke så alvorlig å voldta flere personer og generelt bare begå kriminelle handlinger oftere en folk nyser. /s 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Sokk skrev (Akkurat nå): Kan det ha vært fordi det manglet bevis for familievold og da blir ulike enkelthendelser foreldet med kortere foreldesesfrist? Jeg håper på tiltale og lang fengselsstraff. For min del skulle han helst sittet i varetekt mens saken pågår, men det er visst ikke så alvorlig å voldta flere personer og generelt bare begå kriminelle handlinger oftere en folk nyser. /s Nei, han slo jo henne mens vitner så på. Og en gang var jo MM i rommet ved siden av og kom inn og trøstet Snekkstad etterpå. Men MM slipper jo å vitne pga familietilknyningen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Dorthe skrev (8 minutter siden): Nei, han slo jo henne mens vitner så på. Og en gang var jo MM i rommet ved siden av og kom inn og trøstet Snekkstad etterpå. Men MM slipper jo å vitne pga familietilknyningen. Og så henlegger de det? 🙄 Anonymkode: a79b3...427 0 Siter
Grendel Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Jeg er sikker på at han blir tiltalt hvis bevisene er sånn som media fremstiller det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni 6 minutes ago, AnonymBruker said: Han bør få forvaring. Anonymkode: a79b3...427 Ender nok opp med at han får fotlenkesoning. Anonymkode: 300e5...c19 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er nok tvil fordi han er sønn av kronprinsessen. Han kommer til å slippe unna kun i kraft av det. Bare vent å se .. Anonymkode: a79b3...427 Tipper det blir en dom på to-tre år på åpen soning. Hvis det i det hele tatt blir tiltale og dom. Anonymkode: 25eee...0e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Kan vi ha en dronning som besøker sin sønn i fengsel? Anonymkode: 300e5...c19 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kan vi ha en dronning som besøker sin sønn i fengsel? Anonymkode: 300e5...c19 Han sitter garantert ikke i fengsel når den dagen eventuelt kommer. Uansett har de større utfordringer enn en sønn/stesønn i fengsel. Anonymkode: 25eee...0e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Jeg tror han dømmes til psykisk helsevern. Anonymkode: b97cb...10f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror han dømmes til psykisk helsevern. Anonymkode: b97cb...10f Han er tilregnelig. Anonymkode: 371e0...792 0 Siter
Lady HM Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kan vi ha en dronning som besøker sin sønn i fengsel? Anonymkode: 300e5...c19 Ja, selvfølgelig kan vi det 🤦♀️ 0 Siter
cilie Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kan vi ha en dronning som besøker sin sønn i fengsel? Anonymkode: 300e5...c19 Vi kan ikke ha en dronning som ikke besøker sin sønn. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.