Gå til innhold

Etterforskningen mot Marius Borg Høiby (28) er ferdig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er Høiby siktet for nå:

• Ett tilfelle av voldtekt med samleie.
  • To tilfeller av voldtekt uten samleie.
  • Fire tilfeller av seksuelt krenkende adferd.
  • Ett tilfelle av mishandling i nære relasjoner.
  • To tilfeller av kroppskrenkelse.
  • Ett tilfelle av skadeverk.
  • Ett tilfelle av trusler.
  • Fem brudd på besøksforbud,
  • Ett tilfelle av forulemping av en politimann.
  • Fem veitrafikklovbrudd.

Nå skal statsadvokaten vurdere om han skal tiltales.

https://www.vg.no/rampelys/i/73amOv/politiet-om-hoeiby-saken-innkaller-til-pressekonferanse

Anonymkode: 300e5...c19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

https://www.vg.no/rampelys/i/73amOv/politiet-om-hoeiby-saken-innkaller-til-pressekonferanse

Håper og tror det blir tatt ut tiltale mot han.

Anonymkode: 4216c...a3a

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er det noen tvil om han skal tiltales??? Med denne smørbrødlista skulle det ikke være den minste tvil om det?!

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (29 minutter siden):

Er det noen tvil om han skal tiltales??? Med denne smørbrødlista skulle det ikke være den minste tvil om det?!

Er nok tvil fordi han er sønn av kronprinsessen. Han kommer til å slippe unna kun i kraft av det. Bare vent å se ..

Anonymkode: a79b3...427

Drømmeautomat
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er nok tvil fordi han er sønn av kronprinsessen. Han kommer til å slippe unna kun i kraft av det. Bare vent å se ..

Han kommer til å bli dømt, og han kommer til å få år i fengsel. Ja, han er sønn av kronprinsessen, men han er ikke politimann heller.

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (51 minutter siden):

Mange sier så mye forskjellig om han. Siden han er MM sin sønn så skal han ikke dømmes osv. Men jeg håper og tror det ikke vil påvirke at han blir dømt. 

Anonymkode: 4216c...a3a

Skrevet

Jeg håper han blir dømt, men har faktisk begynt å tvile etter at de henla saken med Snekkestad.

Skrevet
Dorthe skrev (46 minutter siden):

Jeg håper han blir dømt, men har faktisk begynt å tvile etter at de henla saken med Snekkestad.

Kan det ha vært fordi det manglet bevis for familievold og da blir ulike enkelthendelser foreldet med kortere foreldesesfrist?

Jeg håper på tiltale og lang fengselsstraff. For min del skulle han helst sittet i varetekt mens saken pågår, men det er visst ikke så alvorlig å voldta flere personer og generelt bare begå kriminelle handlinger oftere en folk nyser. /s

Skrevet
Sokk skrev (Akkurat nå):

Kan det ha vært fordi det manglet bevis for familievold og da blir ulike enkelthendelser foreldet med kortere foreldesesfrist?

Jeg håper på tiltale og lang fengselsstraff. For min del skulle han helst sittet i varetekt mens saken pågår, men det er visst ikke så alvorlig å voldta flere personer og generelt bare begå kriminelle handlinger oftere en folk nyser. /s

Nei, han slo jo henne mens vitner så på.  Og en gang var jo MM i rommet ved siden av og kom inn og trøstet Snekkstad etterpå.  Men MM slipper jo å vitne pga familietilknyningen.

AnonymBruker
Skrevet
Dorthe skrev (8 minutter siden):

Nei, han slo jo henne mens vitner så på.  Og en gang var jo MM i rommet ved siden av og kom inn og trøstet Snekkstad etterpå.  Men MM slipper jo å vitne pga familietilknyningen.

Og så henlegger de det? 🙄

Skrevet

Jeg er sikker på at han blir tiltalt hvis bevisene er sånn som media fremstiller det.

AnonymBruker
Skrevet

Han bør få forvaring. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutes ago, AnonymBruker said:

Han bør få forvaring. 

Ender nok opp med at han får fotlenkesoning.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tipper det blir en dom på to-tre år på åpen soning. Hvis det i det hele tatt blir tiltale og dom.

Anonymkode: 25eee...0e9

AnonymBruker
Skrevet

Kan vi ha en dronning som besøker sin sønn i fengsel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...