AnonymBruker Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Opprettet e konsultasjon med FL for en uke siden fikk svar på mandag, hadde oppfølgingsspørsmål, nå har jeg ikke hørt noe. Er e konsultasjon slik at man må lage ny fôr oppfølgningsspørsmpål eller ikke? Skulle bare ønsker han svarte… Anonymkode: 77fa4...93a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Opprettet e konsultasjon med FL for en uke siden fikk svar på mandag, hadde oppfølgingsspørsmål, nå har jeg ikke hørt noe. Er e konsultasjon slik at man må lage ny fôr oppfølgningsspørsmpål eller ikke? Skulle bare ønsker han svarte… Anonymkode: 77fa4...93a Jeg ville ha ringt legekontoret og purret. Anonymkode: d328d...bfc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Opprettet e konsultasjon med FL for en uke siden fikk svar på mandag, hadde oppfølgingsspørsmål, nå har jeg ikke hørt noe. Er e konsultasjon slik at man må lage ny fôr oppfølgningsspørsmpål eller ikke? Skulle bare ønsker han svarte… Anonymkode: 77fa4...93a Det er forresten 5 dagers svarfrist fra legen sin side. Anonymkode: d328d...bfc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.