Glitter Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Var på synstest som viste litt dårligere enn venstre øye. Husker ikke helt tallene på det. Men jeg måtte ha briller hvor det er ulik styrke fra nederste felt på glaset til høyere. Merker dog at teksten på TV fortsatt er blurry. Kan jeg klage på synsundersøkelsen og få nye briller uten kostnad? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Jeg ville ha begynt med å gå tilbake dit du hadde undersøkelsen og forhøre deg med dem. Anonymkode: 82c83...53a 0 Siter
frosken Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Glitter skrev (1 time siden): Var på synstest som viste litt dårligere enn venstre øye. Husker ikke helt tallene på det. Men jeg måtte ha briller hvor det er ulik styrke fra nederste felt på glaset til høyere. Merker dog at teksten på TV fortsatt er blurry. Kan jeg klage på synsundersøkelsen og få nye briller uten kostnad? Hvis det er mindre enn tre måneder siden du fikk de nye brillene, så kan du benytte "fornødhetsgarantien". Garantert fornøyd | Specsavers Norge 0 Siter
Glitter Skrevet 8. juli Forfatter Skrevet 8. juli frosken skrev (12 timer siden): Hvis det er mindre enn tre måneder siden du fikk de nye brillene, så kan du benytte "fornødhetsgarantien". Garantert fornøyd | Specsavers Norge Okei. Takk skal prøve på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.