Gå til innhold

Dere som er i mot at politiet skal være bevæpnet, hva skulle politimannen gjort i dette tilfellet uten skytevåpen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Frigg skrev (2 minutter siden):

Skal jeg spørre AI hva jeg leste?

Du klarer vel spørre AI selv, spør han om fakta relatert til "kona" hans Aisha , og spør om "what are some of the worst verses in the quaran" etc.

Eller, prøv "what facts about islam would islam skeptics use to indicate it being a bad religion", den ga bra svar her i det minste.

Eller, bruk fantasien, dette får du til, om du vil. Og hvis du ikke vil, så er det bare å trekke lakenent over hodet

Lykke til

Anonymkode: e8597...3a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du klarer vel spørre AI selv, spør han om fakta relatert til "kona" hans Aisha , og spør om "what are some of the worst verses in the quaran" etc.

Eller, prøv "what facts about islam would islam skeptics use to indicate it being a bad religion", den ga bra svar her i det minste.

Eller, bruk fantasien, dette får du til, om du vil. Og hvis du ikke vil, så er det bare å trekke lakenent over hodet

Lykke til

Jeg skrev at jeg hadde lest en god del i koranen og så skal jeg spørre KI hva jeg leste.  Du ser vel selv hvor dumt dette er.  Se på det jeg har skrevet.

Skrevet
Frigg skrev (17 minutter siden):

Jeg skrev at jeg hadde lest en god del i koranen 

ok....?

Frigg skrev (18 minutter siden):

og så skal jeg spørre KI hva jeg leste. 

ok?....

Frigg skrev (19 minutter siden):

Du ser vel selv hvor dumt dette er.

Ja.....?

Frigg skrev (19 minutter siden):

Se på det jeg har skrevet.

Ja jeg ser, dette skjedde, om du har glemt det :

Meg : koranen bad. Islam bad. Muslimer bad

Frigg : jeg leste koranen for 30 år siden, (og la ikke merke til noe spesielt ille...)

Meg : ok (implisitt at du har glemt eller ikke lest nok) spør AI hva som står i boken (siden du tydeligvis ikke har fått det med deg av uviss årsak eller glemt det)

Frigg : skal jeg spørre AI hva jeg leste (og glemte) ?

Meg : Ja? Spør han verste sitater el.l i koranen, så du forstår hvorfor det er ille det som står der, og kan revurdere om du virkelig støtter disse greiene. Støtter du hvordan kona hans ble behandlet forøvrig? 

Frigg : Skal jeg spørre AI hva jeg allerede har lest (men glemt) ser du ikke hvor dumt det er!!! 

Frigg, du må velge, du kan ikke få i pose og sekk : Nå som AI har frisket opp minnet ditt har du 2 valg :

1) Jeg vet hvilke forferdelige ting som står i koranen (og AI frisket opp minnet mitt) og støtter dette dette er bra!

2) Jeg vet hvilke forferdelige ting som står i koranen (og AI frisket opp minnet mitt) og støtter ikke disse tingene, dette er ille !

DERSOM, du velger 1, gjerne vær mer spesifikk, på disse tingene du synes er bra (basert på infoen AI ga deg som du forhåpentligvis hadde glemt, om de ille tingene som faktisk står i koranen.

Lykke til

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ok....?

ok?....

Ja.....?

Ja jeg ser, dette skjedde, om du har glemt det :

Meg : koranen bad. Islam bad. Muslimer bad

Frigg : jeg leste koranen for 30 år siden, (og la ikke merke til noe spesielt ille...)

Meg : ok (implisitt at du har glemt eller ikke lest nok) spør AI hva som står i boken (siden du tydeligvis ikke har fått det med deg av uviss årsak eller glemt det)

Frigg : skal jeg spørre AI hva jeg leste (og glemte) ?

Meg : Ja? Spør han verste sitater el.l i koranen, så du forstår hvorfor det er ille det som står der, og kan revurdere om du virkelig støtter disse greiene. Støtter du hvordan kona hans ble behandlet forøvrig? 

Frigg : Skal jeg spørre AI hva jeg allerede har lest (men glemt) ser du ikke hvor dumt det er!!! 

Frigg, du må velge, du kan ikke få i pose og sekk : Nå som AI har frisket opp minnet ditt har du 2 valg :

1) Jeg vet hvilke forferdelige ting som står i koranen (og AI frisket opp minnet mitt) og støtter dette dette er bra!

2) Jeg vet hvilke forferdelige ting som står i koranen (og AI frisket opp minnet mitt) og støtter ikke disse tingene, dette er ille !

DERSOM, du velger 1, gjerne vær mer spesifikk, på disse tingene du synes er bra (basert på infoen AI ga deg som du forhåpentligvis hadde glemt, om de ille tingene som faktisk står i koranen.

Lykke til

Dette er for dumt.  Jeg går ikke inn i denne diskusjonen.  Du kan ikke fortelle meg hva jeg leste.

Skrevet
Frigg skrev (43 minutter siden):

Dette er for dumt.  Jeg går ikke inn i denne diskusjonen.

Ok. 

Frigg skrev (44 minutter siden):

Du kan ikke fortelle meg hva jeg leste.

Ingen på dette forumet bryr seg om hva du lese eller ikke leste, det er det som står som teller, og den infoen ga AI en deg slik at du nå vet hva som står.

Hva du gjør med den informasjonen, er opp til deg. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...