ung30 Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Er det mulig å forebygge dette på noe vis? eller kommer dette med alderen? Spør da to generasjoner bakover har samme problem. Vet det er et spørsmål jeg burde sendt fastlegen, men tror ikke spørsmål blir dekket av Helfo. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli ung30 skrev (7 minutter siden): Er det mulig å forebygge dette på noe vis? eller kommer dette med alderen? Spør da to generasjoner bakover har samme problem. Vet det er et spørsmål jeg burde sendt fastlegen, men tror ikke spørsmål blir dekket av Helfo. Det er ingen leger som svarer her inne, det beste er jo å ta en prat med fastlegen din. 0 Siter
ung30 Skrevet 9. juli Forfatter Skrevet 9. juli Vet det, men tenkte noen ikke leger viste det. Google var ikke så mye til hjelp. Føler et svar som pass på kostholdet er floskel. 0 Siter
erik123 Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Forstørret prostata kan opereres. Jeg venter på operasjon. Store problemer med å late vannet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.