Gå til innhold

premenstruell


tsofia

Anbefalte innlegg

Det gjentar seg. Før mensen blir jeg alltid tungsindig og lei. Det er jeg nå. Vil bare sove. Greier ikke å engasjere meg i noe som helst. Ikke chat. Ikke film. Ikke musikk. Bare sove. Gjemme meg under dynen. Forsvinne inn i verden inn i hodet mitt.

Vil gråte. Verden er sår. Vil ikke være med lenger. Ikke noe er intressant lenger. Alt er bare sårt. Jeg er bare ei livmor som blør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bipoline

KJære tsofia

Jeg tror vi skal godta at det er sånn. Du har behov for disse periodene i ditt liv hvor du blør både fra livmoren og fra sjelen. Men kanskje kan du spørre deg selv om det er noe som er spesiellt trist og som du tenker på i disse dagene og som du fortrenger ellers? Kvinnelivet er jo spesiellt; vi svinger hele livet i pubertet, fruktbar alder og overgangsalder. Tenk om vi kunne verdsatt det mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Z@pvir

KJære tsofia

Jeg tror vi skal godta at det er sånn. Du har behov for disse periodene i ditt liv hvor du blør både fra livmoren og fra sjelen. Men kanskje kan du spørre deg selv om det er noe som er spesiellt trist og som du tenker på i disse dagene og som du fortrenger ellers? Kvinnelivet er jo spesiellt; vi svinger hele livet i pubertet, fruktbar alder og overgangsalder. Tenk om vi kunne verdsatt det mer!

Jeg går rett på hver eneste måned. Nå har jeg hatt to helt for jævlige dager - trodde jeg gikk rett til bunns igjen. I dag begynte jeg å blø. Faren over for denne gang.

Merkelig at jeg ikke kan huske fra måned til måned hvor ille det er, og bare skjønne at det er noe så ufarlig som mensen - selv om det er plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...