AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:30 Skrevet fredag kl 15:30 Jeg har vært nær med å bli kjørt ned 5 ganger av sparkesykler og var nær med å snuble i en. Dette er bare i sommer. Burde det være forbud? , Alt skjedde på fortauet. Anonymkode: b9109...793 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:48 Skrevet fredag kl 15:48 Skal man bruke elsparkesykkel på fortauet må det gjøres i gangfart (3-5 km/t). Ikke som nå hvor folk durer på i max fart. Anonymkode: 4815c...42b 1 Siter
psykedeliker Skrevet fredag kl 15:48 Skrevet fredag kl 15:48 Det du beskriver her er forbudt i utgangspunktet, så her er det nok du som må bli bedre på å gi beskjed, evt. politianmelde. 1 Siter
Drømmeautomat Skrevet fredag kl 15:51 Skrevet fredag kl 15:51 Det burde helt klart vært forbudt, i det minste utleie. Det gagner bare utleieselskapene, men påfører individer skader og død, samt de samfunnsøkonomiske kostnadene som kommer av det. Dra til en europeisk by der syklene er forbudt — Paris, Malaga, etc. — og du vil merke hvor mye bedre det er uten dem. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:54 Skrevet fredag kl 15:54 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal man bruke elsparkesykkel på fortauet må det gjøres i gangfart (3-5 km/t). Ikke som nå hvor folk durer på i max fart. Anonymkode: 4815c...42b Det rare var at 4 av gangene skjedde det på samme plass på fortauet. Jeg gjorde en feil. Så ned på mobilen og der kom det en sparkesykkel kjørende rett ved siden av meg i en kjempefart forbi i dag. Flaks at jeg ikke satte foten litt lengre til siden da hadde jeg vært nedkjørt. Anonymkode: b9109...793 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:55 Skrevet fredag kl 15:55 psykedeliker skrev (6 minutter siden): Det du beskriver her er forbudt i utgangspunktet, så her er det nok du som må bli bedre på å gi beskjed, evt. politianmelde. Det er nok forbudt. De kjører i en ganske stor hastighet! Anonymkode: b9109...793 0 Siter
psykedeliker Skrevet fredag kl 15:59 Skrevet fredag kl 15:59 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg gjorde en feil. Hvem sier at det er du som har gjort en feil, når det er faktisk den andre parten som har kjørt ulovlig? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Marye skrev (9 timer siden): Jeg ble påkjørt av en Uff. Gikk det bra? Ble du skadet? . Jeg skal bare være glad for at jeg lever. Anonymkode: b9109...793 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.