Gå til innhold

6 nesten-ulykker med sparkesykler for meg hittil i sommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært nær med å bli kjørt ned 5 ganger av sparkesykler og var nær med å snuble i en. Dette er bare i sommer. Burde det være forbud? , Alt skjedde på fortauet. 

Anonymkode: b9109...793

Skrevet

Skal man bruke elsparkesykkel på fortauet må det gjøres i gangfart (3-5 km/t). Ikke som nå hvor folk durer på i max fart.

Anonymkode: 4815c...42b

Skrevet

Det du beskriver her er forbudt i utgangspunktet, så her er det nok du som må bli bedre på å gi beskjed, evt. politianmelde.

Drømmeautomat
Skrevet

Det burde helt klart vært forbudt, i det minste utleie. Det gagner bare utleieselskapene, men påfører individer skader og død, samt de samfunnsøkonomiske kostnadene som kommer av det. Dra til en europeisk by der syklene er forbudt — Paris, Malaga, etc. — og du vil merke hvor mye bedre det er uten dem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skal man bruke elsparkesykkel på fortauet må det gjøres i gangfart (3-5 km/t). Ikke som nå hvor folk durer på i max fart.

Anonymkode: 4815c...42b

Det rare var at 4 av gangene skjedde det på samme plass på fortauet. Jeg gjorde en feil. Så ned på mobilen og der kom det en sparkesykkel kjørende rett ved siden av meg i en kjempefart forbi i dag. Flaks at jeg ikke satte foten litt lengre til siden da hadde jeg vært nedkjørt. 

Skrevet
psykedeliker skrev (6 minutter siden):

Det du beskriver her er forbudt i utgangspunktet, så her er det nok du som må bli bedre på å gi beskjed, evt. politianmelde.

Det er nok forbudt. De kjører i en ganske stor hastighet!

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg gjorde en feil.

Hvem sier at det er du som har gjort en feil, når det er faktisk den andre parten som har kjørt ulovlig?

AnonymBruker
Skrevet
Marye skrev (9 timer siden):

Jeg ble påkjørt av en

Uff. Gikk det bra? Ble du skadet? . Jeg skal bare være glad for at jeg lever. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...