Gå til innhold

Wulfi & Retz


Reg@l

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest retvizan

God morgen te deg!

Skal vekke snuppa om 10 min, så er det på'n igjen.

Apoteket ja, det hadde vært noe, he he. Til dere som snikleser - jada, på seg selv kjenner man som kjent andre - kan jeg opplyse om at det surrehue Reg@l tok feil av apotek og bibliotek.

*redd for ryktet sitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen te deg!

Skal vekke snuppa om 10 min, så er det på'n igjen.

Apoteket ja, det hadde vært noe, he he. Til dere som snikleser - jada, på seg selv kjenner man som kjent andre - kan jeg opplyse om at det surrehue Reg@l tok feil av apotek og bibliotek.

*redd for ryktet sitt*

Surrehue??? Jeg??? Pøsj! *fornærmet*

Du får avgi rapport etter kampen(e) da så vi får vite hvordan det gikk.

Sitter her med grønn leirmaske fra Oriflame nå, hehe. Ser ut som jeg har ramla ned fra Mars *ler av seg selv og sin egen forfengelighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Surrehue??? Jeg??? Pøsj! *fornærmet*

Du får avgi rapport etter kampen(e) da så vi får vite hvordan det gikk.

Sitter her med grønn leirmaske fra Oriflame nå, hehe. Ser ut som jeg har ramla ned fra Mars *ler av seg selv og sin egen forfengelighet*

Det ble bare den ene kampen i dag, og den tapte de 2-1. Skikkelig bikkjekaldt var det på banene i dag tidlig, en gjennomtrengende, sur vind og overskya. Ødela glidelåsa i jakka mi gjorde jeg også, det var noe byks og sprett i forbindelse med det ene målet som førte til at hele greia revna.

Glemte jeg å nevne dommeren? Dum dommer!

Godt det er ei stund til det er cup igjen, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,det var kjempekoselig på Escalon i går ,har ikke spist så god mat siden....siden......øh..LENGE siden vaffal ;-)

I dag har jeg vært på gården og jobbet ,vært 5 timer på rallycross og sett på biler som sier "Wrrrroooooooooooom" og kjører rundt og rundt og rundt og rundt...osv...... og etter 5 timer med bråkete biler ,masete unger og skiftende vær så var det liksom nok. MEN , så var det stallen også dah.... Jada ,opp i stallen. Ta hesten inn ,strigle henne ,møkke ut og finne fòr...*stønnnn*

NÅ er jeg så sliten at jeg knapt vet hva jeg heter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,det var kjempekoselig på Escalon i går ,har ikke spist så god mat siden....siden......øh..LENGE siden vaffal ;-)

I dag har jeg vært på gården og jobbet ,vært 5 timer på rallycross og sett på biler som sier "Wrrrroooooooooooom" og kjører rundt og rundt og rundt og rundt...osv...... og etter 5 timer med bråkete biler ,masete unger og skiftende vær så var det liksom nok. MEN , så var det stallen også dah.... Jada ,opp i stallen. Ta hesten inn ,strigle henne ,møkke ut og finne fòr...*stønnnn*

NÅ er jeg så sliten at jeg knapt vet hva jeg heter....

Hva spiste dere da? Og hvor mange var dere? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen te deg!

Skal vekke snuppa om 10 min, så er det på'n igjen.

Apoteket ja, det hadde vært noe, he he. Til dere som snikleser - jada, på seg selv kjenner man som kjent andre - kan jeg opplyse om at det surrehue Reg@l tok feil av apotek og bibliotek.

*redd for ryktet sitt*

Rororo......det var nok apoteket! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiste dere da? Og hvor mange var dere? :-)

Var bare meg ,retz ,regal og Tattoo (les Alfebassen)

Jeg spiste pasta med kylling i fløtesaus ,ostekake til dessert. Tattoo spiste noe Burger Barcelona med masse greier ... retz & Reg@l spiste noe scampi ,akkar ,blåskjell greier..... Det var jo bare DEN lekre menyen !!!!! www.escalon.no *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Rororo......det var nok apoteket! *S*

Er helt utkjørt her etter å ha slåss med Lion! *stønn* Har utfordra deg på telemailen, fort fort, jeg MÅ avansere snart!

Vi spiste tapas, scampi i hvitløk, blåskjell i hvitløk, et eller annet pastagreier i fløtesaus og så Bassen's burger da, he he. Eplekake med iskrem..husker ikke mer!

Snadder!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt utkjørt her etter å ha slåss med Lion! *stønn* Har utfordra deg på telemailen, fort fort, jeg MÅ avansere snart!

Vi spiste tapas, scampi i hvitløk, blåskjell i hvitløk, et eller annet pastagreier i fløtesaus og så Bassen's burger da, he he. Eplekake med iskrem..husker ikke mer!

Snadder!!!! :-)

Jeg kan ikke, jeg vil men høyrearmen er ødelagt etter en liten stund på MSN i går! *snufs* Skulle hatt de der tablettene dine...... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg kan ikke, jeg vil men høyrearmen er ødelagt etter en liten stund på MSN i går! *snufs* Skulle hatt de der tablettene dine...... ;-)

Det er ikke rare greiene, vanlig Ibux, he he.. Hvis du da ikke tenker på det derre tannlegedopet mitt. *ler*

Men du, du trenger ikke bruke armene på det spillet! Da kunne ikke jeg heller spilt det med leddgikta mi. Ikke verre enn å klikke på noen knapper FØR man spiller. SEE???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rare greiene, vanlig Ibux, he he.. Hvis du da ikke tenker på det derre tannlegedopet mitt. *ler*

Men du, du trenger ikke bruke armene på det spillet! Da kunne ikke jeg heller spilt det med leddgikta mi. Ikke verre enn å klikke på noen knapper FØR man spiller. SEE???

Det var nok tannlegedopet jeg tenkte på ja *hysj* jeg får tenke på det, nå har jeg ikke tid, må bade Elena og lage kveldsmat til de, så er det litt BB og en film, er nok innom sånn av og til! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det var nok tannlegedopet jeg tenkte på ja *hysj* jeg får tenke på det, nå har jeg ikke tid, må bade Elena og lage kveldsmat til de, så er det litt BB og en film, er nok innom sånn av og til! *S*

De vil ha mat her også, men jeg har ikke tid, he he. Må slåss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De vil ha mat her også, men jeg har ikke tid, he he. Må slåss!

Lurer på hva jeg skal lage til.... *grubler* kanskje omelett? Du får slåss i veg du, snuppa er vel stor nok til å lage seg mat selv?! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Lurer på hva jeg skal lage til.... *grubler* kanskje omelett? Du får slåss i veg du, snuppa er vel stor nok til å lage seg mat selv?! :-)

Evnen er der, om ikke alltid viljen, he he. Hun har fått fruktsalat til kvelds; appelsiner, epler, melon, bananer og bjørnebær med aprikosyoughurt over. Jatta, jatta, vi er så sunne atte!

Jeg gnafser Helnøtt. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...