AnonymBruker Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Kan man putte den rett i ovnen som fryst? skjønner at det vil ta lengre tid å steke og kanskje ikke bli like bra resultat. Men kan man gjøre det,? Anonymkode: db6f1...57e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan man putte den rett i ovnen som fryst? skjønner at det vil ta lengre tid å steke og kanskje ikke bli like bra resultat. Men kan man gjøre det,? Anonymkode: db6f1...57e Ja, det skal gå bra Anonymkode: 598ae...ad3 0 Siter
Ekstra Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Jeg ville ikke gjort det. Ender opp veldig stekt utenpå og rå inni. Om du ikke har annen måte å tine dem på, legg dem i plast i varmt vann (som byttes hyppig eller renner) en halvtimes tid. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Ekstra skrev (10 timer siden): Jeg ville ikke gjort det. Ender opp veldig stekt utenpå og rå inni. Om du ikke har annen måte å tine dem på, legg dem i plast i varmt vann (som byttes hyppig eller renner) en halvtimes tid. Ja kanskje kan prøve tine den med vann ja. Det blir ikke bakterie vekst ellernoe hvis man forsøker tine den slik raskt? Anonymkode: db6f1...57e 0 Siter
Ekstra Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja kanskje kan prøve tine den med vann ja. Det blir ikke bakterie vekst ellernoe hvis man forsøker tine den slik raskt? Anonymkode: db6f1...57e Det tre jeg er ganske ufarlig om du tilbereder like etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.