AnonymBruker Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Det er deilig å svette hvis man går 10 meter, det er deilig å ikke få sove fordi det er så varmt og lummert på soverommet. Skulle tro mennesker bar vekselvarme. Vermeldingen har gladnyheter, nå blir det nesten 30 grader. Å kos og deilig sommer med skrevsvette og risk for heteslag. Så deilig. Dette minner om en konspirasjon. Kanskje der fremstilles så positivt for å ummgå at folk klikker. Anonymkode: 184ee...775 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Global Oppvarming. Dere trodde dere skulle stanse det, med Teslaer og elektrifisering av oljeplatformer. Men sannheten er dere ble lurt, co2 utslippene ble bare sendt til kina istedenfor. Så all penger kastet bort. Så levekostander til himmels, i varmen. 2023 var ny rekord for co2 utslpp. Og 2024/25 blir neste rekord. https://ourworldindata.org/co2-emissions Anonymkode: 5dbd9...f81 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Nordmenn har et litt rart forhold til enkelte ting, som alkohol og vær. Man ser det når vi reiser. Vi begynner å drikke på flyplasskafeen klokka 8 om morgenen, og når vi kommer fram til Spania er vi de eneste som er ute i sola i siestaen i 37 varmegrader. 3 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Det værmeldingen kaller «gladmelding» er det ikke for meg! Det er så nedtur, når skyene forsvinner og blå himmel kommer frem. Nå har vi endelig grått vær med potensiale for lyn og torden. Det står at det kommer lyn og torden, men faktisk har jeg ikke fått noen ting her. Områdene rundt derimot har det vært. Her virker det som sola ikke kan vente med å titte frem. 1 dag med skyer, så forsvinner det med en gang.. Det har ikke blitt helt blått ute, men jeg håper skyene kommer tilbake. Gjerne mørkere enn de som var. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli 16 hours ago, AnonymBruker said: Global Oppvarming. Dere trodde dere skulle stanse det, med Teslaer og elektrifisering av oljeplatformer. Men sannheten er dere ble lurt, co2 utslippene ble bare sendt til kina istedenfor. Så all penger kastet bort. Så levekostander til himmels, i varmen. 2023 var ny rekord for co2 utslpp. Og 2024/25 blir neste rekord. https://ourworldindata.org/co2-emissions Anonymkode: 5dbd9...f81 Global oppvarming. Har ingenting med dette å gjøre. Det er, og har alltid vært, helt normalt med noen 30-graders dager om sommeren. Varmerekorden på 35,6 grader ble satt i 1970. Anonymkode: 93019...e27 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er deilig å svette hvis man går 10 meter, det er deilig å ikke få sove fordi det er så varmt og lummert på soverommet. Skulle tro mennesker bar vekselvarme. Vermeldingen har gladnyheter, nå blir det nesten 30 grader. Å kos og deilig sommer med skrevsvette og risk for heteslag. Så deilig. Dette minner om en konspirasjon. Kanskje der fremstilles så positivt for å ummgå at folk klikker. Anonymkode: 184ee...775 Det er gøy at når andre liker og stortrives i sommervarmen - så fremstilles det som konspirasjon. Dit har vi altså kommet. Anonymkode: 6bbe4...dc8 0 Siter
Grendel Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli Jeg tenker vi bare får nyte det. Folk betaler tusenvis for å oppleve sol og varme i syden. Javel, så er det en knapp grad varmere enn 50-tallet. 28 grader og ikke 27. Det er det vi snakker om. Jeg er klar over at det kan ha store konsekvenser, men skal vi være redde og skamme oss hele tiden? God gammel protestantisk tradisjon det. 0 Siter
Ekstra Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli Jeg elsker sol og varme, og særlig når jeg er ved sjøen, som nå. Det er ikke mange dagene i året det er slik. Liker også tordenvær og skikkelige regnskurer som ikke varer for lenge. Liker ikke sildrende småregn og tåke. 2 Siter
Osten Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli Drømmeautomat skrev (På 14.7.2025 den 10.45): Nordmenn har et litt rart forhold til enkelte ting, som alkohol og vær. Man ser det når vi reiser. Vi begynner å drikke på flyplasskafeen klokka 8 om morgenen, og når vi kommer fram til Spania er vi de eneste som er ute i sola i siestaen i 37 varmegrader. 😅 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli Grendel skrev (8 timer siden): Jeg tenker vi bare får nyte det. Folk betaler tusenvis for å oppleve sol og varme i syden. Javel, så er det en knapp grad varmere enn 50-tallet. 28 grader og ikke 27. Det er det vi snakker om. Jeg er klar over at det kan ha store konsekvenser, men skal vi være redde og skamme oss hele tiden? God gammel protestantisk tradisjon det. hvorfor drar så mange til syden mens det er sommer her? Sommeren her er varm nok. Sommeren er den årstiden det er greit for meg å være i norge. Det er mer enn varmt nok. Bare så jævli synd med den sola som er hele tiden, om det ikke er kjedelig tåkeregn. Tordenvær og sånn er det vi har minst av. 1 Siter
Lillemus Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli UtakknemligDiva skrev (1 time siden): hvorfor drar så mange til syden mens det er sommer her? Sommeren her er varm nok. Sommeren er den årstiden det er greit for meg å være i norge. Det er mer enn varmt nok. Bare så jævli synd med den sola som er hele tiden, om det ikke er kjedelig tåkeregn. Tordenvær og sånn er det vi har minst av. Akkurat nå er det mer enn varmt nok ja, men her hos oss, i Trøndelag, er det like gjerne 12 grader midt på sommeren. Skjønner godt hvorfor mange drar til syden jeg. Sola som er hele tiden?! Her har det stort sett regnet siden snøen gikk... De siste dagene har vi hatt skikkelig sommer da og det fortjener vi sannelig! 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli På torsdag blir det 33 grader i Oslo. 🥵 Anonymkode: 93019...e27 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): På torsdag blir det 33 grader i Oslo. 🥵 Anonymkode: 93019...e27 Da kan vi gjøre som turistene, sette oss på en kafé og ta en kaffe ☕️ eller en halvliter 🍺 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli 46 minutes ago, Dorthe said: Da kan vi gjøre som turistene, sette oss på en kafé og ta en kaffe ☕️ eller en halvliter 🍺 Det beste er nok å skalke alle luker, dra ned persienner, slå på vifter og holde seg inne. Anonymkode: 93019...e27 2 Siter
Dorthe Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det beste er nok å skalke alle luker, dra ned persienner, slå på vifter og holde seg inne. Anonymkode: 93019...e27 Erru gærn 😀. Man må jo nyte det fine været så man har noe å tenke på og glede seg over i november. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.