Gå til innhold

Hvilken årstid er din favoritt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker våren, med høst like etter.

Anonymkode: 70f5e...1d5

Drømmeautomat
Skrevet (endret)

.

Endret av Drømmeautomat
Skrevet

Sommer uten regn og under 35 grader.  
Og helst med aircondition, noe vi ikke har fordi vi ikke fikk tillatelse av sameie.

Skrevet

Sommer, særlig forsommer, med våren like bak. Så kommer vinter, og høst til slutt. Liker best mai-juli og minst november-januar.

AnonymBruker
Skrevet
Dorthe skrev (46 minutter siden):

Sommer uten regn og under 35 grader.  
Og helst med aircondition, noe vi ikke har fordi vi ikke fikk tillatelse av sameie.

Må man søke om lov til aircondition? Eller gjalt det varmepumpe med den funksjonen?

Skrevet

Hørte en gang :  Det blir ikkje sumar her, d’er haust, det blir vinter, og det blir haust att.  
Selv liker jeg best vår og høst

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Må man søke om lov til aircondition? Eller gjalt det varmepumpe med den funksjonen?

Det kan kanskje plage nære naboer siden AC pumper ut varm luft? 

AnonymBruker
Skrevet

Vår og høst.

Anonymkode: 665d0...065

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var varmepumpe med den funksjonen, og de sa den ville bråke.

AnonymBruker
Skrevet

August september oktober, altså høst. Juli hvis det ikke er så varmt og klamt. 

Anonymkode: 8b1a5...fcb

Skrevet

Jeg synes alle årstider har sin sjarm og sine ulike kvaliteter. 

Men jeg synes sommeren er ekstra bra, det er grønt og frodig, jeg har mesteparten av min ferie da og veldig mye blir enklere når dagene er lange og været er varmere enn i andre årstider, med klær etc., åpne dører dagen lang, man kan gjøre utendørsaktiviteter hele dagen. Ulempene er om det blir for varmt. Og insekter! 

Våren er fin fordi naturen våkner til liv, dagene blir lysere og lengre og jeg gleder meg til sommer. 

Høsten er fin fordi det er hyggelig med en del aktiviteter/treff etter sommeren, det er ofte deilig at det blir litt kjøligere og skogsturer er ofte ekstra fine da. Ikke minst supert at båndtvangen slutter. Ulempen er selvsagt om det blir for mye regn. 

Vinteren har jeg blitt mindre glad i med årene, men fortsatt kan snø være vakkert. Og man kan sitte inne og fyre og kose seg med innendørsaktiviteter. 

Årets dølleste måned er november. Årets desidert lengste måned er januar. 

AnonymBruker
Skrevet
Dorthe skrev (3 timer siden):

Du får jo kjøpt rene airconditioners og de bråker ikke Tror jeg. Ikke er de veldig dyre heller.

AnonymBruker
Skrevet
Dorthe skrev (3 timer siden):

Bullshit!

Anonymkode: ed4f4...d6a

Skrevet

Favoritten min er våren. Er også veldig glad i høsten med sin klare luft og fine farger.  Sommer er også fint, hvis den ikke er for varm (Bla så sover jeg ekstra dårlig når det er varmt)  Liker faktisk vinteren også, men den er nok på sisteplass.  Mye pga glatta.

Skrevet

Jeg venter hele tiden på sommer - men det kan bli litt nedtur. Stresser veldig med å skulle starte på jobb igjen - etter en ferie hvor jeg virkelig skal lade batteriene. Stort sett føles det litt som de isteden tappes.  Jeg tror derfor våren må bli best. Da er det «liksom beste» foran. Våren er dessuten nydelig, og det er mindre «trøkk» på perlene rundt omkring. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du får jo kjøpt rene airconditioners og de bråker ikke Tror jeg. Ikke er de veldig dyre heller.

Jeg kjøpte sånn bærbar aircondition hvor man har en slange ut av vinduet. Funker bra til soverommet og kan også kjøle hele leiligheten ganske greit. Pleier jo ikke være lov å ha varmepumpe i blokk.

AnonymBruker
Skrevet

Sommer og høst.

Anonymkode: ec4e2...7fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De som står på gulvet med slange ut av vinduet, egner seg ikke hos oss.

Skrevet
Dorthe skrev (11 timer siden):

De som står på gulvet med slange ut av vinduet, egner seg ikke hos oss.

Det må da vel finnes slike hvor vannet samles opp i en innebygd dunk som tømmes, slik at slange ut av vinduet ikke trengs? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...