AnonymBruker Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli Sier FpU-leder Simen Velle til Nettavisen. Latterlig av fyren mens vi står midt oppe i alvorlige menneskeskapte klimaendringer som bare blir verre og verre år for år. Anonymkode: 4d646...ab1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli 47 minutes ago, Everybody said: Er det menneskeskapt? Ja? Anonymkode: 4d646...ab1 0 Siter
Everybody Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja? Anonymkode: 4d646...ab1 Hvorfor? 0 Siter
Everybody Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja? Anonymkode: 4d646...ab1 Ja det er det. 0 Siter
Everybody Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli Husk, hvis alle på kloden hadde levd som en gjennomsnittlig nordmann ville vi trengt 3,6 jordkloder. Vi må kutte ned på forbruket. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli Hvis alle levde som en nordmann ville vi fått slutt på overbefolkningen. Anonymkode: 393b9...a77 1 Siter
Grendel Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli (endret) Jeg er litt enig med ham, men jeg er også redd for at Frp egentlig ikke vil gjøre noen ting. Det har vært litt for mye krisemaksimering etter min smak, men akkurat nå er nok problemet at det kommer helt i bakgrunnen. Særlig med Trump og krigen i Ukraina. Endret 16. juli av Grendel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.