Gå til innhold

Amiga


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

Er helt enig med deg der! :)

Har ikkje helt bestemt meg eg heller, om eg skal legge meg eller sitte oppe litt til.

Men det blir uansett ikkje lenge, skal prøve å stå opp rundt 0800 (Barnetv) i morra slik att vi får mest mulig ut av dagen !

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på kjøkkenet og tok meg en røyk! Jeg har sovet to ganger i dag, men tar sjangsen på å få sove igjen!

Her begynner barnetv 0700 men vanligvis så vekker de meg ikke før de vil ha frokost! :-)

Er Terje ofte hos deg nå for tida?

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kjøkkenet og tok meg en røyk! Jeg har sovet to ganger i dag, men tar sjangsen på å få sove igjen!

Her begynner barnetv 0700 men vanligvis så vekker de meg ikke før de vil ha frokost! :-)

Er Terje ofte hos deg nå for tida?

*klem*

Eg hadde akkurat funnet fram tobakken, og var på vei ut på trappa for å ta min siste (?) røyk før eg la meg.

Tok en oppdatering, og der var _du_...:)

Han er her annahver helg, men nå er det noe bytting på gang så han kommer muligens også neste helg.

Husker ikkje helt åssen det var, må sjekke almanakken !

Han har fått noen utslett (som klør) nå, de første kom i går, men ellers er almenntilstanden helt normal.

Har lest ca. 25 sider av Ringenes Herre på senga til han i kveld, koselig det ! *S*

Mvh

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at tråden på foreldreforumet fra i går var sletta, jeg var så sikker på det i morrest (trodde jeg hadde vært online i løpet av natta) at jeg ble helt overrasket over at det stod der enda!

Det er vel i sånne tilfeller at man burde redusere DOLingen litt hehe.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde akkurat funnet fram tobakken, og var på vei ut på trappa for å ta min siste (?) røyk før eg la meg.

Tok en oppdatering, og der var _du_...:)

Han er her annahver helg, men nå er det noe bytting på gang så han kommer muligens også neste helg.

Husker ikkje helt åssen det var, må sjekke almanakken !

Han har fått noen utslett (som klør) nå, de første kom i går, men ellers er almenntilstanden helt normal.

Har lest ca. 25 sider av Ringenes Herre på senga til han i kveld, koselig det ! *S*

Mvh

Mvh

Min har også fått utslett, på begge armer og på begge sider av nakken!

Jeg har nettopp kjøpt skyllemiddel for å henge klærne uten, så det er mulig han reagere på det, men jeg skal ta han med til legen i tilfelle det kan være begynnelse på psoreasis (utslettene var på samme sted på begge sider av kroppen)

Håper det ikke er noe han blir plaget med!

Har du lest boka selv fra før av da? Jeg liker best krim, intriger osv. *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at tråden på foreldreforumet fra i går var sletta, jeg var så sikker på det i morrest (trodde jeg hadde vært online i løpet av natta) at jeg ble helt overrasket over at det stod der enda!

Det er vel i sånne tilfeller at man burde redusere DOLingen litt hehe.......

Pøh..Det var da helt normalt, men litt feil forum! :)

Så du drømmer om DOL også, jaja..du er ikkje aleine !

Eg har innfunnet meg med att enten er eg på DOL (hele tiden), eller så må eg fortrenge hele greia og holde meg borte !

Verre enn "kjederøyking", men kan jo være artig innimellom og da ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min har også fått utslett, på begge armer og på begge sider av nakken!

Jeg har nettopp kjøpt skyllemiddel for å henge klærne uten, så det er mulig han reagere på det, men jeg skal ta han med til legen i tilfelle det kan være begynnelse på psoreasis (utslettene var på samme sted på begge sider av kroppen)

Håper det ikke er noe han blir plaget med!

Har du lest boka selv fra før av da? Jeg liker best krim, intriger osv. *S*

Din også !?

Best som du sier å få sjekka det med lege, eg ringte legevakten de mente det kunne være en slags form for allergi (mat el.l.).

"Har du lest boka selv fra før av da? Jeg liker best krim, intriger osv. *S*"

Nei eg har ikkje lest boka, leser i grunnen veldig lite bøker det blir som regel mest faglitteratur, dikt og biografier.

Men...Får du ikkje nok av intriger på DOL da ? *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din også !?

Best som du sier å få sjekka det med lege, eg ringte legevakten de mente det kunne være en slags form for allergi (mat el.l.).

"Har du lest boka selv fra før av da? Jeg liker best krim, intriger osv. *S*"

Nei eg har ikkje lest boka, leser i grunnen veldig lite bøker det blir som regel mest faglitteratur, dikt og biografier.

Men...Får du ikkje nok av intriger på DOL da ? *ler*

Nei DOL blir for kjedelig til koselesing, da mådet være krim, intriger, spenning og sex i lett blanding! Nå venter jeg snart nye bøker fra Norge! *gleder meg* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh..Det var da helt normalt, men litt feil forum! :)

Så du drømmer om DOL også, jaja..du er ikkje aleine !

Eg har innfunnet meg med att enten er eg på DOL (hele tiden), eller så må eg fortrenge hele greia og holde meg borte !

Verre enn "kjederøyking", men kan jo være artig innimellom og da ! :)

Etter en lang ferie i Norge skulle jeg nok ha blitt litt avvendt, tror jeg...... egentlig vil jeg det ikke, syns det er koselig jeg av og til, bare jeg holder meg unna chat for det tåler ikke armene mine lenger :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei DOL blir for kjedelig til koselesing, da mådet være krim, intriger, spenning og sex i lett blanding! Nå venter jeg snart nye bøker fra Norge! *gleder meg* :-)

He, he, he....

".....spenning og sex i lett blanding!"

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, he....

".....spenning og sex i lett blanding!"

:-)

Hehe....*kremt* Ja du får forstå det sånn du vil! *S* Nå kom André hjem og vil overta maskina, så jeg går og legger meg!

*nattdaklemz* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....*kremt* Ja du får forstå det sånn du vil! *S* Nå kom André hjem og vil overta maskina, så jeg går og legger meg!

*nattdaklemz* :-)

God natt til deg også ! :-)

*klem tilbake*

Sov godt da !

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...