AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Hvorfor klarer jeg ikke noe man tjener veldig bra på? klarer bare vanlig jobb. og jeg hater meg selv for det Anonymkode: 132f5...97c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Everybody skrev (Akkurat nå): Hvorfor vil du ha mye penger? Kjøpe leilighet, noe som er større enn 14kvm! I tillegg kunne ha råd til å reise 2 ganger i året. Kunne leve ved siden av det man betaler i lån på denne leiligheten. For å stille sterkere i budrunder. Den som gir mest, er jo den som får. Fordi med penger har man litt frihet. Anonymkode: 132f5...97c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli 1 hour ago, AnonymBruker said: Kjøpe leilighet, noe som er større enn 14kvm! I tillegg kunne ha råd til å reise 2 ganger i året. Kunne leve ved siden av det man betaler i lån på denne leiligheten. For å stille sterkere i budrunder. Den som gir mest, er jo den som får. Fordi med penger har man litt frihet. Anonymkode: 132f5...97c Billigere å kjøpe noe på bøgda, men der finnes det vel ikke jobber. Anonymkode: 7d66d...8ab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Billigere å kjøpe noe på bøgda, men der finnes det vel ikke jobber. Anonymkode: 7d66d...8ab ønsker ikke å bo på bygda og nei, jobbene er ikke like mange. Anonymkode: 132f5...97c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli De fleste har en vanlig jobb. Du kan ikke få både i pose og sekk. Hvis du vil ha mer penger til rådighet så må du enten bytte jobb eller flytte til et billigere sted. Sånn er det for de fleste av oss. Ingen grunn til å hate seg selv for det, det er jo fullstendig bortkastet og meningsløst. Anonymkode: 05d17...85f 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): De fleste har en vanlig jobb. Du kan ikke få både i pose og sekk. Hvis du vil ha mer penger til rådighet så må du enten bytte jobb eller flytte til et billigere sted. Sånn er det for de fleste av oss. Ingen grunn til å hate seg selv for det, det er jo fullstendig bortkastet og meningsløst. Anonymkode: 05d17...85f Jo man kan få i både pose og sekk. Ja bytte jobb, men det kreves nok en bedre hjerne. Jeg gidder ikke være med «i de fleste» fordi det er så kjedelig og uinspirerende. Anonymkode: 132f5...97c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo man kan få i både pose og sekk. Ja bytte jobb, men det kreves nok en bedre hjerne. Jeg gidder ikke være med «i de fleste» fordi det er så kjedelig og uinspirerende. Anonymkode: 132f5...97c Da må du gjøre det som kreves for å ikke være blant "de fleste". Den jobben kan bare du gjøre. Anonymkode: 05d17...85f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.