Gå til innhold

Syns du det er deilig med 30+ grader?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei nå begynner det å bli litt mye. Var 29 grader på soverommet i sted.

Anonymkode: ba7de...868

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt pyton. Spessielt da timene da sola treffer vinduene mine. 
Jeg klager når det er glatt om vinteren også. Så jeg burde vel klappe igjen.🥳

Anonymkode: 60bbe...e2a

Skrevet

Jeg lurer litt på - hva er det med spørsmålet som gjør at du føler du må være anonynbruker, TS?

Skrevet

Liker meg absolutt ikke når det er så varmt. Fungerer enda dårligere enn vanlig og sover dårligere også. 

Innimellom føler jeg meg skikkelig uvel og her om dagen følte jeg at jeg kom til å svime av. Nå gjorde jeg heldigvis ikke det, men ekkelt var det.

Skrevet

Det er egentlig for varmt, men på den annen side så har vi ferie akkurat nå og vi har badet og badet og badet!! Mer disse siste 6 dagene enn de to-tre foregående somrene tilsammen, tror jeg. :D Vi har varmepumpe som står på kjøling og med døren mellom stue og soverom åpen så har vi god temperatur også på soverommet.

Drømmeautomat
Skrevet

Det er ok ute, men vi har ikke boliger for denne typen varme i Norge. Varer det over flere dager trenger man AC inne.

Skrevet (endret)

Merker ikke så mye til det, for er for det meste inne med AC når det er så varmt ute. Er ikke mye jeg går ut da, når det er sånn. 

Endret av Vendi
AnonymBruker
Skrevet

Har aircondition, så bryr meg ikke 😎

Anonymkode: 26e78...466

Skrevet
Vhanja skrev (34 minutter siden):

Jeg lurer litt på - hva er det med spørsmålet som gjør at du føler du må være anonynbruker, TS?

👍

AnonymBruker
Skrevet

Nydelig sommer og varme. 

Anonymkode: 95b1f...dcc

Skrevet

Det er ikke mange dagene i året det er slik, så det takler jeg helt fint. Særlig når jeg har ferie og kan ta ting i mitt tempo. Når jeg i tillegg befinner meg ved sjøen og kan bade hyppig er det helt levelig og ganske deilig.

I fjor på denne tiden var det 13 grader og småregn, ikke noe jeg lengter tilbake til,

Nicklusheletida
Skrevet (endret)

Jeg har befunnet meg på 1000 m.o.h i 14 dager nå og det er jeg glad for, da det har vært vanskelig nok å få sove om natta. Nede i bygda er det ca 6 grader varmere. Der var det 31 grader i dag, så er glad jeg er på fjellet med " bare" 25 grader. 

Planen vår var å reise tilbake til Oslo nå, men vi utsetter det for orker ikke varmen der. Da er det bedre her, gå fjelltur og bade i fjellvann er deilig. Som Ekstra er jeg glad for det fine været vi har denne sommeren. I fjor sommer var det elendig ferievær. 

Endret av Nicklusheletida
.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...