Gå til innhold

Hvorfor er det så dårlig service i helsevesenet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fornyet ikke resept fordi det stod at den var aktiv. Jeg gikk til apoteket og så sier de at jeg ikke har igjen mer, det viser seg at det er det jævla apoteket jeg hentet hos sist som glemte å lukke det. Viste ikke engang at det var noe som het å lukke det, jeg trodde resepten automatisk ble utekspedert. 

Fornyet i går, har fremdeles ikke fått noe respons. Det står på minhelse at man blir kontaktet, hvis legen ikke kan fornye, men det har jeg jo ikke blitt!! 

Ingenting av dette hadde skjedd om ikke de helvetes apoteket sist, hadde glemt å lukke resepten

Anonymkode: 4f4db...779

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg fornyet ikke resept fordi det stod at den var aktiv. Jeg gikk til apoteket og så sier de at jeg ikke har igjen mer, det viser seg at det er det jævla apoteket jeg hentet hos sist som glemte å lukke det. Viste ikke engang at det var noe som het å lukke det, jeg trodde resepten automatisk ble utekspedert. 

Fornyet i går, har fremdeles ikke fått noe respons. Det står på minhelse at man blir kontaktet, hvis legen ikke kan fornye, men det har jeg jo ikke blitt!! 

Ingenting av dette hadde skjedd om ikke de helvetes apoteket sist, hadde glemt å lukke resepten

Det har skjedd meg og, står aktiv så er det ikke mer. 

Men hvis du fornyet i går får du nok resept i morgen, det er jo helg. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (35 minutter siden):

Det står jo at resept fornyes også i helgene. Jævla helg!! ALT må være stengt! 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (36 minutter siden):

Så dumt at de ser at det er levert da!! Når det først skal være feil kan det like gjerne være feil på mer slik at de leverer likevel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det står jo at resept fornyes også i helgene. 

Hvor er det de fornyer resept i helgene?

Skrevet
nachnoo skrev (1 time siden):

Hvor er det de fornyer resept i helgene?

Jeg googlet. men hvorfor må alt være nedlagt i helgene??? møkka system. Hadde ikke dette drittapoteket glemt å lukke forrige resten min hadde ikke det her skjedd, for da hadde jeg fornyet tidligere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg googlet. men hvorfor må alt være nedlagt i helgene??? møkka system. Hadde ikke dette drittapoteket glemt å lukke forrige resten min hadde ikke det her skjedd, for da hadde jeg fornyet tidligere.

Alle kan gjøre feil. Har du nok medisin igjen til helgen? Du får nok fornyet resept i morgen.

Anonymkode: d0312...81c

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Alle kan gjøre feil. Har du nok medisin igjen til helgen? Du får nok fornyet resept i morgen.

nei ble uten i dag. Men så dårlig kvalitet jeg er egentlig. Tenk å måtte ta en pille og være med og ta opp plass i køen i helsesystemet fordi hodet mitt ikke funker som det skal! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

nei ble uten i dag. Men så dårlig kvalitet jeg er egentlig. Tenk å måtte ta en pille og være med og ta opp plass i køen i helsesystemet fordi hodet mitt ikke funker som det skal! 

Du virker å være full av negative tanker om både deg selv og de rundt deg. Det høres slitsomt ut og gå sånn. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...