Gå til innhold

Mornings alle sammen!!! :o))


Gjest trampe

Anbefalte innlegg

Gjest trampe

Jepp, her sitter jeg da, frisk og opplagt...?? Men iallefall, jeg har vært oppe i over halvannen time allerede...

Har noen nerver som ikke ligner grisen, skal ha matte-tentamen i morra... Er det _noen_ som vil sende meg gode vibber, sånn at jeg kan greie meg i morra...??? :o/

Ellers så vil jeg ønske alle sammen en flott søndag, med nyyydelig vær og godt humør... Her skinner sola, og har gjort det ei lita stund allerede....

Kos dere denne søndagen da...!!!! ;o))

*klemmer* de som vil ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

---> Gode Vibber

Nykokt kaffe, å stille i huset, endelig får jeg unna litt papirarbeid.. Ser ut til å bli en fin dag:-)) Ønsker dere en rolig helgedag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Mårnings tu ju tu!

Er på vei ut, cuphelg og greier, men sender drøssevis med X, Y, parabel, derivasjon, trig osv osv vibber til deg!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare meg,dukka

Hei govennen min.

Du vet,jeg har vel ikke så masse å sende...men skal prøve vennen.Lover tenke på deg i morra!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trampe

Eksamen ? Ta med walkietalkie eller mobiltelefon, det er vel lov ?

*ler* walkie talkie og mobil??? Jaja, er det du som sitter på andre sida og hjelper meg da? *hint hint...* ;o))

Det er tentamen i morra, men det er viktig, i tilfelle jeg ikke kommer opp i matte til eksamen... *grøss*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trampe

Hei govennen min.

Du vet,jeg har vel ikke så masse å sende...men skal prøve vennen.Lover tenke på deg i morra!!

*klem*

Takk vennen min... Sender deg mange gode vibber og varme tanker fra meg... Husk at jeg er her for deg, uansett....

*mange klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trampe

Mårnings tu ju tu!

Er på vei ut, cuphelg og greier, men sender drøssevis med X, Y, parabel, derivasjon, trig osv osv vibber til deg!

:-)

Jøss, du _kan_ du matte du??? Hva med å ta den tentamenen for meg i morra da???? De merker sikkert ikke forskjell på meg og deg... :o))

*klem* kos deg i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trampe

Nykokt kaffe, å stille i huset, endelig får jeg unna litt papirarbeid.. Ser ut til å bli en fin dag:-)) Ønsker dere en rolig helgedag:-)

Papirarbeid...?? Jepp, sånn er det her og, men jeg sitter å regner på tentamensoppgaver i matte jeg da... :o/

Ha en flott dag da....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen! :-)

Jeg er bare oppe en snartur regner jeg med, tror jeg må ha meg en times søvn til for det ble litt sent i natt igjen!

*sender gode vibber nordover*

Håper det går bra med mattetentamen da! :-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trampe

Hei og god morgen! :-)

Jeg er bare oppe en snartur regner jeg med, tror jeg må ha meg en times søvn til for det ble litt sent i natt igjen!

*sender gode vibber nordover*

Håper det går bra med mattetentamen da! :-)

*klem*

Takker så mye Amiga...!!

Håper du får sove godt da!!! ;o)) Jeg skal sette meg ned å regne litt mer, så jeg kan få tid til å kjøre litt sykkel i kveld... Lufte tankene, er ikke det bra?? *ss*

Ha en flott dag, vil si at du virker som en koselig jente/dame... ;o))

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk vennen min... Sender deg mange gode vibber og varme tanker fra meg... Husk at jeg er her for deg, uansett....

*mange klemmer*

Psykopraten?Om du har tid og orker??

Håper du ikke føler deg tvunget vennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

*ler* walkie talkie og mobil??? Jaja, er det du som sitter på andre sida og hjelper meg da? *hint hint...* ;o))

Det er tentamen i morra, men det er viktig, i tilfelle jeg ikke kommer opp i matte til eksamen... *grøss*

*klem*

Husker du forgassern ? Jeg er finmekaniker ikke bilmekaniker. Jeg plukkan av og fra hverandre (46 deler, slanger og duppeditter), rensa den og satten sammen igjen. Jeg fant ut at det var to ekstra dyser som ga drivstoff til kaldstart, de var tette med et sort stoff som lignet gummi. Det var spennende å vri på tenninga etter at den etter 4 timer var på plass igjen. Gjett hva da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trampe

Husker du forgassern ? Jeg er finmekaniker ikke bilmekaniker. Jeg plukkan av og fra hverandre (46 deler, slanger og duppeditter), rensa den og satten sammen igjen. Jeg fant ut at det var to ekstra dyser som ga drivstoff til kaldstart, de var tette med et sort stoff som lignet gummi. Det var spennende å vri på tenninga etter at den etter 4 timer var på plass igjen. Gjett hva da ?

Gjett hva da...?? Vel, den starta, gjorde den ikke det? Du fiksa vel det du??

Jeg fikk bytta batteriet på Viragoen selv i går, UTEN hjelp... *ss* Sånt no' gir en god følelse, selv om det kanskje ikke er så mye, men han på sjappa trodde ikke jeg skulle fikse det.. Hah...!!! *ler* SÅ feil han tok... ;o))

Menneh... Du svarte ikke på om det var du som kom til å ha den andre delen av walkien...?? ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jøss, du _kan_ du matte du??? Hva med å ta den tentamenen for meg i morra da???? De merker sikkert ikke forskjell på meg og deg... :o))

*klem* kos deg i dag...

Jeg _kunne_ matte. Det var en gang....he he. Nå husker jeg bare begrepene og knapt nok det. ;-)

Lykke til forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Gjett hva da...?? Vel, den starta, gjorde den ikke det? Du fiksa vel det du??

Jeg fikk bytta batteriet på Viragoen selv i går, UTEN hjelp... *ss* Sånt no' gir en god følelse, selv om det kanskje ikke er så mye, men han på sjappa trodde ikke jeg skulle fikse det.. Hah...!!! *ler* SÅ feil han tok... ;o))

Menneh... Du svarte ikke på om det var du som kom til å ha den andre delen av walkien...?? ;o))

Kjerra går som ei klokke, bedre enn før, fyren på bilverkstedet jeg da avbestilte timen hos, trodde ikke helt på meg men.

Utrolig hva man greier hvis man vil ! Jeg har hatt PCkurs med damer og herrer som ville ha billig PC, de måtte da sette dem sammen selv, sammen med x andre amatører, under oppsyn av meg. Da de kom hjem og fortalte folk at de hadde satt den sammen selv og installert programvare, holdt mannfolka på å forgå av latter, helt til de viste diplomet vi laget til alle. Gøy :-)

Ikke mattesjeni, så det går ikke så bra. Men jeg klarte en statistikkoppgave sør terget meg til å gjøre: nemlig å finne måten å regne ut vinnersjangsen i Lotto, etterpå sjekket vi med Norsk tipping, og det stemte !! Utregningsmåten sto ikke der, bare svaret, det var ikke så vanskelig, bare man tok hensyn til at tilleggstallene er en egen trekning, fordi de ikke kan blandes med de 7 første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Gjett hva da...?? Vel, den starta, gjorde den ikke det? Du fiksa vel det du??

Jeg fikk bytta batteriet på Viragoen selv i går, UTEN hjelp... *ss* Sånt no' gir en god følelse, selv om det kanskje ikke er så mye, men han på sjappa trodde ikke jeg skulle fikse det.. Hah...!!! *ler* SÅ feil han tok... ;o))

Menneh... Du svarte ikke på om det var du som kom til å ha den andre delen av walkien...?? ;o))

Etterpå fant jeg ut at det var en temmelig avansert oppgave, og at jeg faktisk kjenner en statistikkprofessor ved universietet i Lund, han mente jeg ikke burde ha greid det og at hans studenter på andre året kanskje ikke ville klart det ... hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...