Gå til innhold

Amiga:-)


Spenning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må ha meg kaffe og noen røyker før jeg legger meg, jeg var tidlig oppe første gang, kl 0600 spiste jeg frokost og gikk å la meg igjen!

Skal sjekke forumianer! :-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha meg kaffe og noen røyker før jeg legger meg, jeg var tidlig oppe første gang, kl 0600 spiste jeg frokost og gikk å la meg igjen!

Skal sjekke forumianer! :-)

*klem*

Nå har Remi og Monica oppdaget at de har fått trampoline/ springmadrasser på gårdsplassen, de kommer ut nakne med bare dyner rundt seg. Ligger å småkoser, lurer på om de skal, det er bare dem ute:-)) Hva ville du gjort i en slik situasjon?? *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Remi og Monica oppdaget at de har fått trampoline/ springmadrasser på gårdsplassen, de kommer ut nakne med bare dyner rundt seg. Ligger å småkoser, lurer på om de skal, det er bare dem ute:-)) Hva ville du gjort i en slik situasjon?? *lol*

du er så jævla sleskete og slimete spenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Remi og Monica oppdaget at de har fått trampoline/ springmadrasser på gårdsplassen, de kommer ut nakne med bare dyner rundt seg. Ligger å småkoser, lurer på om de skal, det er bare dem ute:-)) Hva ville du gjort i en slik situasjon?? *lol*

Det er sikkert så kaldt at hvis jeg ikke hadde besvimt av sjokket hadde jeg nok sprunget inn og kledd på meg i full fart eller gått og lagt meg i senga igjen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert så kaldt at hvis jeg ikke hadde besvimt av sjokket hadde jeg nok sprunget inn og kledd på meg i full fart eller gått og lagt meg i senga igjen! :-)

Hadde helt sikkert vært det beste:-)) Da slipper Tayzonia å få hetta ved å lese andres meldinger... ikke så greit alltid:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde helt sikkert vært det beste:-)) Da slipper Tayzonia å få hetta ved å lese andres meldinger... ikke så greit alltid:-))

får ikke hetta, men du er slesk og ekkel i innleggene dine.. iallefall de til amiga, de er alltid litt på 'kanten' og jeg syns du er ekkel.. thats it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...