Gå til innhold

Ozzy Osbourne er død.

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Trist som faen.

Rekkene tynnes. Han var med og skape udødelig musikk i Black Sabbat. Som startet en hel sjanger med musikk. Hvil i fred 😞 

Videoannonse
Annonse
slabbedask
Skrevet
8 minutes ago, Worriesome Plenty 2 said:

Trist som faen.

Rekkene tynnes. Han var med og skape udødelig musikk i Black Sabbat. Som startet en hel sjanger med musikk. Hvil i fred 😞 

Og så bare to uker etter avskjedskonserten da.  

RIP  😞

Skrevet

Veldig, veldig trist. Så glad de fikk holde den konserten! En legende. ❤️ 

stjernestøv
Skrevet

Ja veldig trist ❤️ har hørt mye på den musikken.

Skrevet

Har ikke hørt veldig mye på han, men trist er det nå likevel. Mange av de såkalte legendene begynner jo å bli ganske gammel. Ut av de som ennå er igjen. 

Skrevet

Jeg lurer litt på hvem som skal overta når de store legendene (f.eks nå Ozzy, men også ACDC, Metallica, Maiden, osv) blir for gamle eller går bort. Jeg ser få store stjerner av yngre alder. Har litt trua på band som Volbeat og Sabaton, men ingen av de har nok det potensialet til å bli legender som de førstnevnte har. 

Jaja. Trist er det uansett ❤️

Skrevet
ISW skrev (1 time siden):

Jeg lurer litt på hvem som skal overta når de store legendene (f.eks nå Ozzy, men også ACDC, Metallica, Maiden, osv) blir for gamle eller går bort. Jeg ser få store stjerner av yngre alder. Har litt trua på band som Volbeat og Sabaton, men ingen av de har nok det potensialet til å bli legender som de førstnevnte har. 

Jaja. Trist er det uansett ❤️

Jeg nok mange we legender fordi de representerte noe helt nytt i sin tid.

Jeg synes det er rimelig å si at nyere musikk er kombinasjoner av ting som har vært før. Jeg tror ikke det bare er at jeg er godt voksen.

Jeg har ikke noe spesielt forhold til Ozzy, men trist. Jeg har inntrykk av at han var en sympatisk fyr. 

Skrevet
Grendel skrev (13 minutter siden):

Jeg nok mange we legender fordi de representerte noe helt nytt i sin tid.

Jeg synes det er rimelig å si at nyere musikk er kombinasjoner av ting som har vært før. Jeg tror ikke det bare er at jeg er godt voksen.

Jeg har ikke noe spesielt forhold til Ozzy, men trist. Jeg har inntrykk av at han var en sympatisk fyr. 

Ja - men jeg blir utrolig trist hvis det skal være sånn at musikk = EDM og bare det i tiden som kommer. EDM kan være helt OK det, men etter mitt syn er det ingenting som slår musikk med gitar og trommer på festival om sommeren. Rock og metal er kultur, være seg trønderrock eller Maiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...