Gå til innhold

Liker menn bad girs?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker de damer som er for snille? 

Anonymkode: 669a1...048

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker menn  best bad girls? De du ikke får helt take på. Eller liker de damer som er snille , søte og forteller hva de føler? 

AnonymBruker
Skrevet

Menn liker søte sneller?

Anonymkode: a7fe6...89a

Skrevet

Hvorfor generaliserer du hele tida? Det er ikke entydig slik at "menn liker ditt" og "kvinner liker datt". Ting er ganske sammensatt og det er store individuelle forskjeller. 

Drømmeautomat
Skrevet

Jeg liker bad girls, men jobber med saken.

Skrevet

Det er vel bare å se seg rundt og observere hvilke damer menn har. De er helt ulike, akkurat slik kvinner har ulike preferanser når det gjelder menn.

Skrevet

Jeg er veldig usikker på hva en "bad girl" egentlig er.

Hvis du tenker på en ustabil kvinne som nasker i butikken, så nei.

AnonymBruker
Skrevet
Drømmeautomat skrev (23 timer siden):

Jeg liker bad girls, men jobber med saken.

Hva er en bad girl for deg?Hvorfor blir du interessert i sånne jenter? 
Hva gjør de for å holde interessen din? 

Drømmeautomat
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er en bad girl for deg?Hvorfor blir du interessert i sånne jenter? 
Hva gjør de for å holde interessen din?

Bad girl for meg kan være kvinner som trosser normer og er litt eksentriske, eller som er impulsive og uttrykker følelser sterkt. Det kan også være noen som f.eks. eksperimenterer med ulike former for dop.

For det første tror jeg tiltrekningen har å gjøre med at liker at forelskelser er store og ville med masse begjær. For det andre tror jeg disse kvinnene har egenskaper som den kontrollerte delen av meg gjerne skulle hatt mer av, som spontanitet og direkte følelsesuttrykk. Disse forholdene blir ofte volatile og dramatiske, men det er ikke så lett å gjøre noe med hvem man blir forelska i, og i det minste blir det sjelden kjedelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...