AnonymBruker Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli Liker de damer som er for snille? Anonymkode: 669a1...048 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli Liker menn best bad girls? De du ikke får helt take på. Eller liker de damer som er snille , søte og forteller hva de føler? Anonymkode: 669a1...048 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli Menn liker søte sneller? Anonymkode: a7fe6...89a 0 Siter
Vendi Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli Hvorfor generaliserer du hele tida? Det er ikke entydig slik at "menn liker ditt" og "kvinner liker datt". Ting er ganske sammensatt og det er store individuelle forskjeller. 3 Siter
nachnoo Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli Det er vel bare å se seg rundt og observere hvilke damer menn har. De er helt ulike, akkurat slik kvinner har ulike preferanser når det gjelder menn. 1 Siter
Grendel Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Jeg er veldig usikker på hva en "bad girl" egentlig er. Hvis du tenker på en ustabil kvinne som nasker i butikken, så nei. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Drømmeautomat skrev (23 timer siden): Jeg liker bad girls, men jobber med saken. Hva er en bad girl for deg?Hvorfor blir du interessert i sånne jenter? Hva gjør de for å holde interessen din? Anonymkode: 669a1...048 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er en bad girl for deg?Hvorfor blir du interessert i sånne jenter? Hva gjør de for å holde interessen din? Bad girl for meg kan være kvinner som trosser normer og er litt eksentriske, eller som er impulsive og uttrykker følelser sterkt. Det kan også være noen som f.eks. eksperimenterer med ulike former for dop. For det første tror jeg tiltrekningen har å gjøre med at liker at forelskelser er store og ville med masse begjær. For det andre tror jeg disse kvinnene har egenskaper som den kontrollerte delen av meg gjerne skulle hatt mer av, som spontanitet og direkte følelsesuttrykk. Disse forholdene blir ofte volatile og dramatiske, men det er ikke så lett å gjøre noe med hvem man blir forelska i, og i det minste blir det sjelden kjedelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.