AnonymBruker Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli Jeg var innlagt på sykehus pga noe somatisk og det første som sto i epikrisen var: "Har bipolar, ellers frisk". Er det vanlig? Anonymkode: 5b601...e24 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg var innlagt på sykehus pga noe somatisk og det første som sto i epikrisen var: "Har bipolar, ellers frisk". Er det vanlig? Anonymkode: 5b601...e24 Vil tro det er viktig at sånt står i journalen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli Det må vel være viktig? Det samme som at i min psykiske journal står det frisk. Anonymkode: 7e9b4...913 0 Siter
frosken Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var innlagt på sykehus pga noe somatisk og det første som sto i epikrisen var: "Har bipolar, ellers frisk". Er det vanlig? Anonymkode: 5b601...e24 Ja, det er vanlig. Det samme gjelder for andre sykdommer. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Det står i mine journaler fra somatisk også. Helt vanlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Gjerne de som var gjeldene for 30 år siden også. Anonymkode: b1bfe...136 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.