AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Det er jo lov, så hvorfor dette hysteriet som råder rundt det? Hilsen anonym. Anonymkode: 398dc...55b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli 2 minutes ago, AnonymBruker said: Det er jo lov, så hvorfor dette hysteriet som råder rundt det? Hilsen anonym. Anonymkode: 398dc...55b Fordi noen ikke har argumenter. Anonymkode: ac02c...ba1 0 Siter
Osten Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Det er vel ikke hysteri rundt det? Men man er jo rimelig anonym likevel her med nick? Hvorfor er ikke det nok? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo lov, så hvorfor dette hysteriet som råder rundt det? Hilsen anonym. Anonymkode: 398dc...55b Fordi det er vanskelig å skille dere fra hverandre når dere er mange i samme tråd. Fordi noen av dere blir sure og påstår at dere ikke kommer inn i "det gode selskap" uten å forstå at vi ikke vet hvilken anonym vi snakker med denne gangen. For å bli kjent med noen trenger man jo litt historie og bakgrunn som opparbeides etter hvert, men da må man jo vite hvem man snakker med. 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi noen ikke har argumenter. Anonymkode: ac02c...ba1 TRUEEE Anonymkode: 20904...118 0 Siter
Frigg Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli Lillemus skrev (På 26.7.2025 den 13.49): Fordi det er vanskelig å skille dere fra hverandre når dere er mange i samme tråd. Fordi noen av dere blir sure og påstår at dere ikke kommer inn i "det gode selskap" uten å forstå at vi ikke vet hvilken anonym vi snakker med denne gangen. For å bli kjent med noen trenger man jo litt historie og bakgrunn som opparbeides etter hvert, men da må man jo vite hvem man snakker med. Jeg har aldri sett på meg som en "i det gode selskap". Hvis det opparbeides historie og bakgrunn er man ikke helt anonym. For min del kan hvem som helst vite hva som helst hvis jeg får være i fred. Noe som ikke har vært tilfellet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli De som lar seg provosere av ab kan vel poste på åpent med brukernavn, eller? Det ble jo ingen suksess da men.. Anonymkode: eea11...da8 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Frigg skrev (13 timer siden): Jeg har aldri sett på meg som en "i det gode selskap". Hvis det opparbeides historie og bakgrunn er man ikke helt anonym. For min del kan hvem som helst vite hva som helst hvis jeg får være i fred. Noe som ikke har vært tilfellet. Dette "gode selskap" er det egentlig bare de anonyme som ser forøvrig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (37 minutter siden): De som lar seg provosere av ab kan vel poste på åpent med brukernavn, eller? Det ble jo ingen suksess da men.. Anonymkode: eea11...da8 Det brukes ikke så mye nei, men nå er da også den verste anonyme brukeren borte, heldigvis. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Tydeligvis brukes anonymkoder innimellom også av de som oftest bruker sine nick. Da er det vel en praktisk ordning for alle, vil jeg tro, og moraliseringen kan opphøre😄 Anonymkode: e7177...e69 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli 1 hour ago, Lillemus said: Det brukes ikke så mye nei, men nå er da også den verste anonyme brukeren borte, heldigvis. Trollemor? Anonymkode: ac02c...ba1 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Trollemor? Anonymkode: ac02c...ba1 Sikkert, hun hadde mye rart for seg i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.