Gå til innhold

Saunateppe, problemer med dårlig kvalitet, produksjonsfeil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil dele min erfaring med et produkt jeg nylig kjøpte : saunateppe. Har fortsatt lyst på ett men vet ikke om jeg kan stole på de heretter... noen som har?

Jeg bestilte et sauna-teppe fra en norsk nettside – mulig det er knyttet til en dansk butikk for saken er videreført til Danmark. Prisen var over 3000 kroner, så jeg forventet kvalitet. Men da jeg fikk det, var det allerede noe galt. Sømmene var ikke skikkelig sydd, og de begynte raskt å rakne opp enda mer etter bruk.

Rundt sømmen dukket det opp noen hvite elementer som ser elektriske ut – det ser rett og slett farlig ut. Jeg ble redd for å bruke det, for jeg frykter at det kan føre til strømstøt. Dette skal jo være et helseprodukt, men det føltes alt annet enn trygt.

Jeg kontaktet firmaet. De tilbød meg 150 kr i avslag – på et produkt som kostet over 3000 kr. Jeg synes det var respektløst og urettferdig.

Forbruker Europa prøver å løse saken, Det er fortsatt uklart om jeg vil få noe igjen, men jeg håper.

️Dette er en påminnelse om å være kritisk til hva du bestiller – selv fra "norske" nettsider.
Og hvis produktet virker utrygt – ikke ta sjansen. Var under 30 dager da klagen min kom til butikken, men de var ikke samarbeidsvillige. 

👉 Har noen andre erfaring med noe lignende? 

Anonymkode: b240c...338

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...