Gå til innhold

Synes du det er bra de utsetter nyhetene for å vise fotball?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv når de har to andre kanaler de heller kunne vist fotball på? Kanskje jeg er middelaldrende, men jeg har alltid mislikt praksisen med å utsette nyhetene. Det er nesten det eneste jeg ser på lineær tv.

Anonymkode: 8e84d...af4

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hvem bryr seg. Om du ser nyhetene kl 20 eller 20:30 eller 21, du overlever det. 

Anonymkode: 0415e...d9c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg. Du over driter tydeligvis i å holde deg oppdatert.

AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke bry meg om slike bagataller. Nå ser jeg ikke lineær TV lenger, men brydde meg ikke da jeg gjorde det heller. Nyhetene får jeg sett enten det er kl 19 eller 1930. Evt kan jeg lese nettaviser om jeg ikke kan vente.

Anonymkode: bd454...0bb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg bryr meg. Du over driter tydeligvis i å holde deg oppdatert.

Nei, jeg sjekker nyheter hele dagen og ser nyhetene når det kommer. Jeg begynner ikke stresse eller føle meg plaget fordi om en nyhetssending endrer sendetid...

Anonymkode: 0415e...d9c

Skrevet (endret)

Det gjør meg ingen ting, jeg forsøker å få med meg Dagsrevyen, men ikke viktig å se det presis kl 19.

Jeg kikket litt nå, og antok egentlig at sendingen ville bli flyttet til NRK2 etter kampslutt, evt. at nyhetene ble sendt der. Grenser for hvor interessant det er med feiring og babbel når kampen er over.

Endret av Ekstra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...