AnonymBruker Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli Ser på tidligere anorektikere/spiseforstyrrede på tiktok at de ofte har mye rynker ved siden av munnen når de smiler. Like mye rynker som 80åringer. Blir man sånn av å spise lite? Men ser det på alle. Det må være en ting som holder meg fra å begynne med matnekting for vil ikke få så mye rynker. Ser ut som huden dems har blitt helt ødelagt selvom noen av de er normalvektige nå. Anonymkode: 26139...331 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser på tidligere anorektikere/spiseforstyrrede på tiktok at de ofte har mye rynker ved siden av munnen når de smiler. Like mye rynker som 80åringer. Blir man sånn av å spise lite? Men ser det på alle. Det må være en ting som holder meg fra å begynne med matnekting for vil ikke få så mye rynker. Ser ut som huden dems har blitt helt ødelagt selvom noen av de er normalvektige nå. Anonymkode: 26139...331 Det er bare sånn det. Erna Solberg har lite rynker og hun er stor, ser ikke ut som hun er over seksti år. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Lite underhudsfett, og da blir man fort rynkete og skrukkete. Anonymkode: ce97f...8ae 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli stjernestøv skrev (9 timer siden): Det er bare sånn det. Erna Solberg har lite rynker og hun er stor, ser ikke ut som hun er over seksti år. Så rart hvor ulikt man bedømmer andre. Jeg trodde hun var eldre enn hun var. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ser på tidligere anorektikere/spiseforstyrrede på tiktok at de ofte har mye rynker ved siden av munnen når de smiler. Like mye rynker som 80åringer. Blir man sånn av å spise lite? Men ser det på alle. Det må være en ting som holder meg fra å begynne med matnekting for vil ikke få så mye rynker. Ser ut som huden dems har blitt helt ødelagt selvom noen av de er normalvektige nå. Anonymkode: 26139...331 Det gjelder nok de som har gått opp og ned som en jojo først og fremst. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Nicklusheletida skrev (1 time siden): Så rart hvor ulikt man bedømmer andre. Jeg trodde hun var eldre enn hun var. Ok. Syns hun ser ung ut jeg. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli stjernestøv skrev (1 time siden): Ok. Syns hun ser ung ut jeg. Ok, jeg tror at når jeg bedømmer alderen til folk har lett for å se på beveligheten. Jeg bedømmer ut i fra helheten selvsagt, hårfrisyre, hud, kroppsfasong og klær. Men først og fremst bevegeligheten. 0 Siter
Grendel Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ser på tidligere anorektikere/spiseforstyrrede på tiktok at de ofte har mye rynker ved siden av munnen når de smiler. Like mye rynker som 80åringer. Blir man sånn av å spise lite? Men ser det på alle. Det må være en ting som holder meg fra å begynne med matnekting for vil ikke få så mye rynker. Ser ut som huden dems har blitt helt ødelagt selvom noen av de er normalvektige nå. Anonymkode: 26139...331 Jeg vet ikke om det er er riktig av meg å si det, men ja: Huden blir ødelagt av anorexia: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/2620050/ Er ikke det sunn fornuft? Huden får ikke det den trenger. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Nicklusheletida skrev (2 timer siden): Ok, jeg tror at når jeg bedømmer alderen til folk har lett for å se på beveligheten. Jeg bedømmer ut i fra helheten selvsagt, hårfrisyre, hud, kroppsfasong og klær. Men først og fremst bevegeligheten. har ikke tenkt så mye på hvordan hun beveger seg jeg da og sånne ting, bare ser på fjeset. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli stjernestøv skrev (35 minutter siden): har ikke tenkt så mye på hvordan hun beveger seg jeg da og sånne ting, bare ser på fjeset. Ok 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ser på tidligere anorektikere/spiseforstyrrede på tiktok at de ofte har mye rynker ved siden av munnen når de smiler. Like mye rynker som 80åringer. Blir man sånn av å spise lite? Men ser det på alle. Det må være en ting som holder meg fra å begynne med matnekting for vil ikke få så mye rynker. Ser ut som huden dems har blitt helt ødelagt selvom noen av de er normalvektige nå. Anonymkode: 26139...331 Hvordan vet du at de er spiseforstyrret foressten ? Er det en antagelse eller er det en gruppe for spiseforstyrrede som legger ut bilder av seg selv ?Jeg er ikke kjent med tiktok. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ser på tidligere anorektikere/spiseforstyrrede på tiktok at de ofte har mye rynker ved siden av munnen når de smiler. Like mye rynker som 80åringer. Blir man sånn av å spise lite? Men ser det på alle. Det må være en ting som holder meg fra å begynne med matnekting for vil ikke få så mye rynker. Ser ut som huden dems har blitt helt ødelagt selvom noen av de er normalvektige nå. Anonymkode: 26139...331 gener, røyking, +++, Mange får rynker der selv ved kjernesunt liv. Anonymkode: bb069...017 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Nicklusheletida skrev (45 minutter siden): Hvordan vet du at de er spiseforstyrret foressten ? Er det en antagelse eller er det en gruppe for spiseforstyrrede som legger ut bilder av seg selv ?Jeg er ikke kjent med tiktok. Svært mange anorektikere på tiktok legger ut om sykdommen sin og lager content rundt det. Alt fra når de er hjemme til rutiner på avdelingene de legges inn på, safe trigger, mat de er redd for, tvangsmating osv. Anonymkode: ce97f...8ae 1 Siter
Fionys Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli stjernestøv skrev (På 30.7.2025 den 3.21): Det er bare sånn det. Erna Solberg har lite rynker og hun er stor, ser ikke ut som hun er over seksti år. Ikke rart Erna Solberg har lite rynker når huden hennes stadig tøyes pga. fedme. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli Fionys skrev (3 minutter siden): Ikke rart Erna Solberg har lite rynker når huden hennes stadig tøyes pga. fedme. ja det er jo derfor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli 5 hours ago, Fionys said: Ikke rart Erna Solberg har lite rynker når huden hennes stadig tøyes pga. fedme. Ernad hud og ungdommelighet er en helt annen historie enn Jens og Jonas sitt tynne vesen. Anonymkode: 26139...331 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ernad hud og ungdommelighet er en helt annen historie enn Jens og Jonas sitt tynne vesen. Anonymkode: 26139...331 Hva mener du ? Både Jens og Jonas er ungdommelige. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august Skrevet 1. august 17 hours ago, Nicklusheletida said: Hva mener du ? Både Jens og Jonas er ungdommelige. Du kan umulig mene at de ikke ser gamle og rynkete ut. Anonymkode: 26139...331 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1. august Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan umulig mene at de ikke ser gamle og rynkete ut. Anonymkode: 26139...331 De ser ut til å være i 60-åra. Noe de også er. Begge holder seg i god form . 0 Siter
Babette Skrevet 2. august Skrevet 2. august Nicklusheletida skrev (19 timer siden): De ser ut til å være i 60-åra. Noe de også er. Begge holder seg i god form . Jeg synes Støre ser litt sliten og dratt ut i ansiktet, mens Stoltenberg har noe gutteaktig over seg som holder ham ung. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.