Gå til innhold

Hvorfor blir man så rynkete rundt munnen av undervekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser på tidligere anorektikere/spiseforstyrrede på tiktok at de ofte har mye rynker ved siden av munnen når de smiler. Like mye rynker som 80åringer. Blir man sånn av å spise lite? Men ser det på alle. Det må være en ting som holder meg fra å begynne med matnekting for vil ikke få så mye rynker. Ser ut som huden dems har blitt helt ødelagt selvom noen av de er normalvektige nå. 

Anonymkode: 26139...331

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ser på tidligere anorektikere/spiseforstyrrede på tiktok at de ofte har mye rynker ved siden av munnen når de smiler. Like mye rynker som 80åringer. Blir man sånn av å spise lite? Men ser det på alle. Det må være en ting som holder meg fra å begynne med matnekting for vil ikke få så mye rynker. Ser ut som huden dems har blitt helt ødelagt selvom noen av de er normalvektige nå. 

Det er bare sånn det. Erna Solberg har lite rynker og hun er stor, ser ikke ut som hun er over seksti år. 

AnonymBruker
Skrevet

Lite underhudsfett, og da blir man fort rynkete og skrukkete. 

Anonymkode: ce97f...8ae

Nicklusheletida
Skrevet
stjernestøv skrev (9 timer siden):

Det er bare sånn det. Erna Solberg har lite rynker og hun er stor, ser ikke ut som hun er over seksti år. 

Så rart hvor ulikt man bedømmer andre. Jeg trodde hun var eldre enn hun var. 

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det gjelder nok de som har gått opp og ned som en jojo først og fremst. 

stjernestøv
Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Så rart hvor ulikt man bedømmer andre. Jeg trodde hun var eldre enn hun var. 

Ok. Syns hun ser ung ut jeg. 

Nicklusheletida
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Ok. Syns hun ser ung ut jeg. 

Ok, jeg tror at når jeg bedømmer alderen til folk har lett for å se på beveligheten. Jeg bedømmer ut i fra helheten selvsagt, hårfrisyre, hud, kroppsfasong og klær. Men først og fremst bevegeligheten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg vet ikke om det er er riktig av meg å si det, men ja: Huden blir  ødelagt av anorexia:

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/2620050/

Er ikke det sunn fornuft? Huden får ikke det den trenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...