Gå til innhold

Andre som syntes norske jordbær ikke lenger er noe å skryte av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De smaker ikke som i "gamle dager", og er ikke bedre enn utenlandske. Det er nå min mening.

Anonymkode: d219f...aeb

Skrevet

Smaken har tapt seg de siste årene ja. Dessverre er det stadig flere som går over til å dyrke i slike plast-tuneller og i andre substrat enn jord og de bærene smaker ikke like godt som bær som har stått i jorda og blitt solmodne. Nyere sorter har også annen smak enn de gode, gamle.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de smaker helt kanongodt, men jeg er nøye med hvem jeg bestiller av. Du har kurver som smaker som vann, mens andre er proppfulle av smak :) 

Anonymkode: 54b5e...e0a

Skrevet

Har ikke smakt på de ennå. Det er jo horrible priser. 

Nicklusheletida
Skrevet

Det sto noe om dette i media for en tid tilbake. Noe om at det hadde vært rask modning i år og at bærene derfor ikke rekker å utvikle den søte smaken. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De smaker ikke som i "gamle dager", og er ikke bedre enn utenlandske. Det er nå min mening.

Anonymkode: d219f...aeb

Synes, ikke "syntes". Veldig irriterende feil som går igjen hos mange!

Anonymkode: eb769...e8e

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (51 minutter siden):

Har ikke smakt på de ennå. Det er jo horrible priser. 

49.90 er horribelt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

49.90 er horribelt?

Her var det 59.90. Det synes jeg er dyrt.

Skrevet

Jeg har smakt både butikk kjøpte og hjemme grodde jordbær fra i år og jeg synes egentlig de var like gode? 

Skrevet

De bærene jeg har spist (og det har blitt mange kurver), har vært knallgode. Egentlig så synes jeg de har vært bedre i år enn tidligere .  Har betalt alt fra 49 til 69 for de. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...