Gå til innhold

Mitt første møte med en doler


Solsikke

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg møte Lillelurven:o) Gleder meg kjempe masse.

Men gruer meg selvsagt litt også. Kanskje det er farlig*s* Hun kan jo være en han, en morder kanskje.

Neida tuller bare:o)

Gleder meg kjempe masse til å møte deg Lillelurven, med eller uten barn. Har ikke fått svar fra barnevakta ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tok jammen lang tid! Etter så mange år på DOL mener jeg, kan jo ikke fregne med den glippen med flisa. ;-)

Kos dere da! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ongan hiv vi i en container:-)

Æ e jo næsten garva æ da, som har troffe ei fra dol før! he,he..

Og du ska ikkje vær redd, sjøl om æ kjenn æ e full av pms:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok jammen lang tid! Etter så mange år på DOL mener jeg, kan jo ikke fregne med den glippen med flisa. ;-)

Kos dere da! *S*

Ja det har gått noen år:o) Å den glippen med flisa kan ikke regnes med i det hele tatt:( Tenker ofte på den bommerten der. Senest i dag. Husker hvordan jeg tenkte å gå i resepsjonen å få dem til å rope opp flisa:o) Da viste jeg bare fornavnet hennes og nicket*s* Hadde tatt seg ut det.

Gleder meg til å møte Lillelurven jeg.

nitni og Happygirl har jeg jo også truffet men de regnes ikke med:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ongan hiv vi i en container:-)

Æ e jo næsten garva æ da, som har troffe ei fra dol før! he,he..

Og du ska ikkje vær redd, sjøl om æ kjenn æ e full av pms:-))

pmsn ska du ikke tænk på:o) Æ trur nu helst at vi finn tonen relativt fort æ:o) Å slæpp vi opp før teng å snakk om, kan vi jo altids snakk om hundan*s*

Gleda mæ kjæmpe masse:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...