Gå til innhold

Kronisk ryggbetennelse som ikke går bort

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt prolapser før og hatt en svak betennelse i en ryggstrekker siden i mars når jeg tok knebøy og kjente noe ikke var helt bra der men det plaget meg ikke og kjente ingenting utenom i tunge løft, så jeg tenkte ikke over det, så jeg sluttet med shrugs foran kroppen, men det har blitt værre og værre og nå tåler jeg ikke biceps curl heller så jeg måtte gi meg med den øvelsen også siden jeg kjenner en slags "strek" i ryggen da. Ista prøvde jeg knebøy bare med kroppsvekt for å vise faren min og da ble jeg enda værre.

Jeg har fått betennelsesdempende og tar gurkemeie og omega 3 for å få bukt med dette.. antar dette i tillegg nå må ha full ro, stemmer det? Og hvor lenge bør jeg holde senga for å bli kvitt dette?

Skrevet
crazy_joe skrev (9 minutter siden):

har hatt prolapser før og hatt en svak betennelse i en ryggstrekker siden i mars når jeg tok knebøy og kjente noe ikke var helt bra der men det plaget meg ikke og kjente ingenting utenom i tunge løft, så jeg tenkte ikke over det, så jeg sluttet med shrugs foran kroppen, men det har blitt værre og værre og nå tåler jeg ikke biceps curl heller så jeg måtte gi meg med den øvelsen også siden jeg kjenner en slags "strek" i ryggen da. Ista prøvde jeg knebøy bare med kroppsvekt for å vise faren min og da ble jeg enda værre.

Jeg har fått betennelsesdempende og tar gurkemeie og omega 3 for å få bukt med dette.. antar dette i tillegg nå må ha full ro, stemmer det? Og hvor lenge bør jeg holde senga for å bli kvitt dette?

Synes du bør komme deg til en manuellterapeut eller fysioterapeut. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...