Gå til innhold

Ble så redd i natt, og nå gruer jeg meg til å sove

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde mest sannsynlig noe paranormalt på rommet mitt i natt, og nå vet jeg ikke om jeg tør å ligge der igjen. Jeg gikk og la meg i stua etter hendelsen, og klarte ikke å sovne igjen fordi jeg var så redd. Jeg gruer meg virkelig til å gå og legge meg..

Hva hadde dere gjort i en slik situasjon?

Dette er ikke et tulleinnlegg. 

Anonymkode: 4c265...f04

AnonymBruker
Skrevet

Gå og legg deg i sengen. Jo mer du holder deg unna, jo mer mater du frykten.

Anonymkode: eb811...d54

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gå og legg deg i sengen. Jo mer du holder deg unna, jo mer mater du frykten.

Ja, og det er vel ikke særlig stor sjanse for at det skal skje igjen med det første? Jeg har hørt mange har hatt paranormale opplevelser, men det har gjerne vært et engangstilfelle det de har opplevd. Det er ikke noe som har gjentatt seg gang på gang. ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, og det er vel ikke særlig stor sjanse for at det skal skje igjen med det første? Jeg har hørt mange har hatt paranormale opplevelser, men det har gjerne vært et engangstilfelle det de har opplevd. Det er ikke noe som har gjentatt seg gang på gang. ?

Det er jo helt umulig for oss å si noe som helst om. Jeg for min del har ingen tro på paranormale opplevelser, så jeg tenker det er en rasjonell forklaring på det du opplevde.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo helt umulig for oss å si noe som helst om. Jeg for min del har ingen tro på paranormale opplevelser, så jeg tenker det er en rasjonell forklaring på det du opplevde.

Ikke noe rasjonelt ved at objekter flytter seg av seg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg opplevde mest sannsynlig noe paranormalt på rommet mitt i natt, og nå vet jeg ikke om jeg tør å ligge der igjen. Jeg gikk og la meg i stua etter hendelsen, og klarte ikke å sovne igjen fordi jeg var så redd. Jeg gruer meg virkelig til å gå og legge meg..

Dette er ikke et tulleinnlegg. 

Flyttet de seg mens du så på dem, eller var de et sted også neste gang du så et annet sted ?

Ting kan flytte seg "av seg selv", f.eks pga vind, eller vibrasjoner. Ellers kan hjernen tulle med deg. "paranormalt" er det aldri... 

Anonymkode: 5e518...cf8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Flyttet de seg mens du så på dem, eller var de et sted også neste gang du så et annet sted ?

Ting kan flytte seg "av seg selv", f.eks pga vind, eller vibrasjoner. Ellers kan hjernen tulle med deg. "paranormalt" er det aldri... 

Det var puta mi. Da jeg kom inn på rommet igjen etter å ha vært ute litt lå puta på et helt annet sted, på gulvet ca en meter unna. Jeg la den på plass igjen, snudde meg litt og vipps så hadde den flyttet seg igjen. Denne gangen til oppå dyna 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det var puta mi. Da jeg kom inn på rommet igjen etter å ha vært ute litt lå puta på et helt annet sted, på gulvet ca en meter unna. Jeg la den på plass igjen, snudde meg litt og vipps så hadde den flyttet seg igjen. Denne gangen til oppå dyna 

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ville kjøpt videokamera og filmet soverommet mitt. 

Hva som har skjedd her vet jeg ikke kan være hjernen din som tuller med deg potensielt ikke lett å si 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ville kjøpt videokamera og filmet soverommet mitt. 

Hva som har skjedd her vet jeg ikke kan være hjernen din som tuller med deg potensielt ikke lett å si 

Saken er i alle fall at jeg er fryktelig redd. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...