AnonymBruker Skrevet 2. august Skrevet 2. august Hvorfor prøver du bare ikke? Anonymkode: 91a0e...0c1 0 Siter
bibben Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor prøver du bare ikke? Anonymkode: 91a0e...0c1 ????? At du gidder å sende et slikt svar. Poenget er at nachnoo nettopp ikke har lest det som ligger inne på PM. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august Skrevet 3. august bibben skrev (3 timer siden): ????? At du gidder å sende et slikt svar. Poenget er at nachnoo nettopp ikke har lest det som ligger inne på PM. Trodde det ikke går an å spørre han spørsmål privat? Anonymkode: fb4fe...3a4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august Skrevet 3. august bibben skrev (5 timer siden): ????? At du gidder å sende et slikt svar. Poenget er at nachnoo nettopp ikke har lest det som ligger inne på PM. ???? At du gidder! Veldig dumt å legge opp til dette. Nå kan det bli et jevnt sig av henvendelser fra folk. Innboksen hans kommer til å drukne... Anonymkode: 91a0e...0c1 0 Siter
Glitter Skrevet 3. august Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): ???? At du gidder! Veldig dumt å legge opp til dette. Nå kan det bli et jevnt sig av henvendelser fra folk. Innboksen hans kommer til å drukne... Anonymkode: 91a0e...0c1 Tror han skrur av den funksjonen. 0 Siter
nachnoo Skrevet 4. august Skrevet 4. august bibben skrev (På 2.8.2025 den 22.28): Har du anledning til å lese PM? mvh - b. Jeg leser det av og til. Svarer noen ganger om spørreren har et nick og spørsmålet handler om spørrerens sykdom: Diagnose og/eller behandling. Kjekt å vite- spørsmål besvarer jeg ikke. Ei heller « Er det vanlig at……..» 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august Skrevet 4. august nachnoo skrev (1 time siden): Jeg leser det av og til. Svarer noen ganger om spørreren har et nick og spørsmålet handler om spørrerens sykdom: Diagnose og/eller behandling. Kjekt å vite- spørsmål besvarer jeg ikke. Ei heller « Er det vanlig at……..» Hvorfor ikke bare spørre åpent? Anonymkode: fb4fe...3a4 0 Siter
nachnoo Skrevet 4. august Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor ikke bare spørre åpent? Anonymkode: fb4fe...3a4 Av samme grunn som mange velger å være anonyme: Diskresjon. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august Skrevet 4. august nachnoo skrev (1 time siden): Av samme grunn som mange velger å være anonyme: Diskresjon. Men det er jo bare til å opprette en tråd anonymt det. Anonymkode: 91a0e...0c1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.