AnonymBruker Skrevet 4. august Skrevet 4. august Prisen har gått opp 14% !!! siden sist jeg kjøpte smør før ferien. 😣 Anonymkode: 92565...112 0 Siter
Ekstra Skrevet 4. august Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Prisen har gått opp 14% !!! siden sist jeg kjøpte smør før ferien. 😣 Anonymkode: 92565...112 Jeg kjøper vel en pakke smør ca. tre ganger i året, så denne oppgangen skal jeg takle. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. august Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Prisen har gått opp 14% !!! siden sist jeg kjøpte smør før ferien. 😣 Anonymkode: 92565...112 Jeg synes kaffeprisen er verre. Smør har jeg kjøpt på tilbud. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Prisen har gått opp 14% !!! siden sist jeg kjøpte smør før ferien. 😣 Anonymkode: 92565...112 Vi bruker mye smør, så om prisen på meierismør har gått opp igjen så har det blitt vanvittig dyrt! Lenge siden vi kjøpte nå, kjøper stort når det er tilbud og legger i fryseren og har vel igjen et par pakker tror jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august Skrevet 4. august 3 hours ago, Ekstra said: Jeg kjøper vel en pakke smør ca. tre ganger i året, så denne oppgangen skal jeg takle. Noen baker mye. Anonymkode: 92565...112 0 Siter
Glitter Skrevet 4. august Skrevet 4. august Ting er dyrt. Jeg brukte 69.90 på en kurv med norske jordbær i dag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.