Gå til innhold

hvordan bli kvitt sånne ting man ikke kontrollerer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ticks for eksempel. og har plutsleig fått angst for om jeg gjør mye rart..

Er redd jeg skal ha noen fakter. Men hvordan bli kvitt det og bare bli mer elegant hele tiden?

Anonymkode: 30bf5...f10

Videoannonse
Annonse
Eva Sofie
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

jeg har et familiemedlem med tourettes. Mitt inntrykk, er at jo mer oppmerksomhet/bevissthet det er rundt tics, jo mer tics blir trigget frem. Let it be.

Om h*n begynner å bli sliten, kan det også oppstå mer tics.

... Men unngå tics for å være mer elegant? Respekter at du er deg selv, på tross av at du har motvilje mot det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er redd jeg skal ha noen fakter. Men hvordan bli kvitt det og bare bli mer elegant hele tiden?

Er det sånn at du har tics utover det som alle har, eller er du redd for å ha det?

AnonymBruker
Skrevet
Eva Sofie skrev (På 5.8.2025 den 7.52):

jeg har et familiemedlem med tourettes. Mitt inntrykk, er at jo mer oppmerksomhet/bevissthet det er rundt tics, jo mer tics blir trigget frem. Let it be.

Om h*n begynner å bli sliten, kan det også oppstå mer tics.

... Men unngå tics for å være mer elegant? Respekter at du er deg selv, på tross av at du har motvilje mot det.

J E G VIL IKKE VÆRE MEG SELV. Hvorfor brenner folk så for at man skal være som man er?? Jeg synes det er fullstendig uinteressant.

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (På 5.8.2025 den 11.39):

Er det sånn at du har tics utover det som alle har, eller er du redd for å ha det?

Jeg er redd for at folk skal se det eller merke det. Har ikke fått særlig med kommentarer, men folk er så forsiktige nå til dags at de lar heller være å si noe. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...