Gå til innhold

Alternativ til cipralex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

På min 3. uke med cipralex. Det funker ok, men lurte på om det fantes noen gode alternativer, som ikke dreper sexlysten? Jeg kan fysisk få det til, men hadde vært fint å kunne føle lysten igjen. Andre bivirkninger jeg vil unngå er kraftig vektoppgang og døsighet, som fører til zombiefølelsen. Legen nevnte for meg at det fantes alternativer, men husker ikke navnet på de ulike. Remeron vil jeg ikke ha da jeg fikk kraftig søtsug og følte meg som en zombie. 

På forhånd takk for svar. 

Anonymkode: 4ce8d...053

AnonymBruker
Skrevet

Wellbutrin?

Anonymkode: e8637...a90

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Wellbutrin?

Hva er dine erfaringer med denne?:)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er dine erfaringer med denne?:)

Ingen bivirkninger, litt mer energi generelt sett, og ikke minst har den hjulpet på depresjon da. Har lest her inne at den ikke skal ha negativ innvirkning på sexlyst, men at noen derimot kan oppleve å få lettere/bedre orgasme.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ingen bivirkninger, litt mer energi generelt sett, og ikke minst har den hjulpet på depresjon da. Har lest her inne at den ikke skal ha negativ innvirkning på sexlyst, men at noen derimot kan oppleve å få lettere/bedre orgasme.

Høres veldig bra ut. Den må vel ha noen negative bivirkninger også? 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være sur, men du burde jo nevne hva du tar medisinen for? Depresjon, OCD eller angst? 

image.png

Anonymkode: 8a683...597

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Høres veldig bra ut. Den må vel ha noen negative bivirkninger også? 

Ja, den har selvfølgelig en lang liste bivirkninger en kan få, men jeg har ingen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ikke for å være sur, men du burde jo nevne hva du tar medisinen for? Depresjon, OCD eller angst? 

image.png

Haha.. godt poeng. Jeg tar medisinen for depresjon.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Haha.. godt poeng. Jeg tar medisinen for depresjon.

Da har du jo mest å velge mellom. 

Skrevet

Grunnen til at jeg da ikke har noen anbefalinger og komme med, er at jeg bare har tatt antidepressiva mot OCD. Zoloft blant annet som var SSRI og ødela sexlivet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...